Perustaja Tyhmä-Antero

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 16.10.2017 09:55:54 Jäseniä 32 Vierailuja 10 000 Medioita 389

Ei pornoa, ei nakuilua. Vain tyylikkäitä, seksikkäitä ja kauniita naisia vaatteet päällä (tai ainakin osa).

Mmm... pimeyden voimat! Mmm... pimeyden voimat!
Timmi viisikymppinen. Timmi viisikymppinen.
Riks raks poks Riks raks poks
Pyöräilyviikonloppu Minskissä Pyöräilyviikonloppu Minskissä
Blake Lively Blake Lively
Sykkii Sykkii
hyvällä maulla 3 hyvällä maulla 3
Julia Kelly Julia Kelly
En tiedä En tiedä
Anita Ekberg Anita Ekberg
tanssiva aasia tötö tanssiva aasia tötö
Booberella Booberella
Aika sexbätängg aropupu Aika sexbätängg aropupu
Niks ruks plöts Niks ruks plöts
Pöllömpi juttu Pöllömpi juttu
Lisää kaakaota Lisää kaakaota
Panisikko? Panisikko?
Rita Behm Rita Behm
Viisikko pukeutuu lateksiin Viisikko pukeutuu lateksiin
Isla Fisher Isla Fisher
Punapää nurtsilla Punapää nurtsilla
Do you like my new glasses Do you like my new glasses
"Kissa vieköön kyllä sull on silmät" "Kissa vieköön kyllä sull on silmät"
Ihana nainen Ihana nainen
 1 763 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
27.07.2019 12:34:01
[ + 9 - | ]

Näistäkö niitä klapeja tehdään?

[32578] [0.jpg] [0.16 MB] [777x1280] [] []
0.jpg

tyttö

(452)  · 

brunette

(16)  · 

puu

(105)  · 

halko

(5)  · 

klapi

 · 

minishortsit

 · 

tissit

(1669)
27.07.2019 16:47:19
#230891 [+-] Piilota Suosittele

230846

Parempi lauta ku läski, ja tuosta puusta ei tehdä lautoja tai lankkuja.

>>230880
Harjoittelu on hauskaa. Pitäähän sitä harjoitella että osaa sitte tehä ;)

27.07.2019 16:57:33
#230898 [+-] Piilota Suosittele

230895

Koska se on kierompi kuin kyrpäni.

Sitten kun tarvitaan laatupuuta esim todella kalliisiin huonekaluihin, sahataan omenapuista ja pihlajoistakin vähän lyhkäsempää pätkää. Pari puuta pilkottu ja halottu polttopuiks. Vittu se on kun metallia nakertaisi.

Nää hippisuunnittelijat maksaa kovan hinnan 1-2m lankuista huonekaluihinsa. En jaksanu siihen ryhtyä.

27.07.2019 18:04:23
#230938 [+-] Piilota Suosittele

230901

Saa. Ei vaan kovin pitkiä, ja jos sä nyt kasaat huonekalun käsipelillä tilaustyönä, niin pitäähän sen kestää, etkä tarvitse 2,4m standardilankkuja.

Todella paljon kestävämpää kuin esim (järjestyksessä kovimpaan) koivu-tammi-pihlaja ..sit se omenapuu.

Usein ne mitkä kaadetaan ovat sisältä mätiä tai muuten rikki, mutta oksista saa lujaa puuta.

230907

Höylääminen on kivaa puuhaa

On. Myös puun työstäminen on ihan ok jos löytyy sopiva kolo.

27.07.2019 18:09:02 | 18:09:21
#230940 [+-] Piilota Suosittele

>>230938

Haluamatta aiheuttaa ylenmääräistä ptsd:tä niin eikö se kolo ole yleensä ongelmakohta?

Saattaa pilata hyvän jutun myöhemmin jos pihkaantuu paskanmallisesti myöhemmin?

Omenapuinen pöytä olisi kyllä hieno, senkun etsais kunnolla niin ai-jai-jai mikä sentteripiece olkkariin.

27.07.2019 22:23:30
#231007 [+-] Piilota Suosittele

>>230940
Jos nyt sitten ihan kirjaimellisesti puhutaan, niin meni taas eilen oksan takia 20 min irrotella sitä halkasuautomatiikasta kun ne oksaset puut on niitä kolosia, ja tää isompi jäi jumittamaan.

Öljyä, lekaa, kautakankea ja halkasua edestakas.. siinä meneepi hermo vaikka olikin vain 30°C mutta kun ei tuullut ja aurinko porotti niskaan.

[ 7 viestiä | ]