Perustaja Tyhmä-Antero

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 16.10.2017 09:55:54 Jäseniä 32 Vierailuja 10 000 Medioita 389

Ei pornoa, ei nakuilua. Vain tyylikkäitä, seksikkäitä ja kauniita naisia vaatteet päällä (tai ainakin osa).

Shall we? Shall we?
Simone Simmons Simone Simmons
Wanna play with me? Wanna play with me?
Sinipuna Sinipuna
Suomessa vaan hapanta toimisto irmeli kyylää Suomessa vaan hapanta toimisto irmeli kyylää
Antavainen Anteron serkku Antavainen Anteron serkku
Jättää sormenjälkiä ikkunaan Jättää sormenjälkiä ikkunaan
Cthulhu saalistaa Cthulhu saalistaa
Alkoi tehdä mieli kaakaota Alkoi tehdä mieli kaakaota
Fat Bike Fat Bike
Ihana nainen Ihana nainen
Kokki Kokki
Harva on viel nelikymppisenä näin hyväs kunnos :D Harva on viel nelikymppisenä näin hyväs kunnos :D
Eartha Kitt Eartha Kitt
Tulisitko viekkuun kultaseni? Tulisitko viekkuun kultaseni?
Hämähäkkinainen Hämähäkkinainen
Sykkii Sykkii
Pimu jorailee Pimu jorailee
Brunssikaveri hymyilee Brunssikaveri hymyilee
hyvällä maulla 2 hyvällä maulla 2
Guess who Guess who
Näistäkö niitä klapeja tehdään? Näistäkö niitä klapeja tehdään?
Kulmunillakin on vaikeuksia pitää näppinsä irti niistä Kulmunillakin on vaikeuksia pitää näppinsä irti niistä
Tamara Ecclestone Tamara Ecclestone
 1 763 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
27.07.2019 12:34:01
[ + 9 - | ]

Näistäkö niitä klapeja tehdään?

[32578] [0.jpg] [0.16 MB] [777x1280] [] []
0.jpg

tyttö

(452)  · 

brunette

(16)  · 

puu

(105)  · 

halko

(5)  · 

klapi

 · 

minishortsit

 · 

tissit

(1669)
27.07.2019 16:47:19
#230891 [+-] Piilota Suosittele

230846

Parempi lauta ku läski, ja tuosta puusta ei tehdä lautoja tai lankkuja.

>>230880
Harjoittelu on hauskaa. Pitäähän sitä harjoitella että osaa sitte tehä ;)

27.07.2019 16:57:33
#230898 [+-] Piilota Suosittele

230895

Koska se on kierompi kuin kyrpäni.

Sitten kun tarvitaan laatupuuta esim todella kalliisiin huonekaluihin, sahataan omenapuista ja pihlajoistakin vähän lyhkäsempää pätkää. Pari puuta pilkottu ja halottu polttopuiks. Vittu se on kun metallia nakertaisi.

Nää hippisuunnittelijat maksaa kovan hinnan 1-2m lankuista huonekaluihinsa. En jaksanu siihen ryhtyä.

27.07.2019 18:04:23
#230938 [+-] Piilota Suosittele

230901

Saa. Ei vaan kovin pitkiä, ja jos sä nyt kasaat huonekalun käsipelillä tilaustyönä, niin pitäähän sen kestää, etkä tarvitse 2,4m standardilankkuja.

Todella paljon kestävämpää kuin esim (järjestyksessä kovimpaan) koivu-tammi-pihlaja ..sit se omenapuu.

Usein ne mitkä kaadetaan ovat sisältä mätiä tai muuten rikki, mutta oksista saa lujaa puuta.

230907

Höylääminen on kivaa puuhaa

On. Myös puun työstäminen on ihan ok jos löytyy sopiva kolo.

27.07.2019 18:09:02 | 18:09:21
#230940 [+-] Piilota Suosittele

>>230938

Haluamatta aiheuttaa ylenmääräistä ptsd:tä niin eikö se kolo ole yleensä ongelmakohta?

Saattaa pilata hyvän jutun myöhemmin jos pihkaantuu paskanmallisesti myöhemmin?

Omenapuinen pöytä olisi kyllä hieno, senkun etsais kunnolla niin ai-jai-jai mikä sentteripiece olkkariin.

27.07.2019 22:23:30
#231007 [+-] Piilota Suosittele

>>230940
Jos nyt sitten ihan kirjaimellisesti puhutaan, niin meni taas eilen oksan takia 20 min irrotella sitä halkasuautomatiikasta kun ne oksaset puut on niitä kolosia, ja tää isompi jäi jumittamaan.

Öljyä, lekaa, kautakankea ja halkasua edestakas.. siinä meneepi hermo vaikka olikin vain 30°C mutta kun ei tuullut ja aurinko porotti niskaan.

[ 7 viestiä | ]