Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 708 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Arya Stark Arya Stark
satoa odotellessa satoa odotellessa
lego germany lego germany
Pixar leffa Pixar leffa
ovelta pois! ovelta pois!
Hintojen ruoskintaa Hintojen ruoskintaa
Asunto Asunto
futista futista
Lapset jäi mieleen Lapset jäi mieleen
Aku antaa periksi Aku antaa periksi
Eikä muuten kotiutunut Eikä muuten kotiutunut
Hyvä peli Hyvä peli
kelpo neuvo kelpo neuvo
ronkelit runkkaa ronkelit runkkaa
Tarkkana tänä yönä! Tarkkana tänä yönä!
koulujäätelönsyöjä koulujäätelönsyöjä
historia toistaa hyvin tutusti historia toistaa hyvin tutusti
Kuoli saatana kollaasi 2 Kuoli saatana kollaasi 2
Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys
Ei tapahdu mitää Ei tapahdu mitää
Der Führer pelastaa Euroopan Der Führer pelastaa Euroopan
Abortti Abortti
sillä välin kiinassa sillä välin kiinassa
Uutiset antoivat lifehackin Uutiset antoivat lifehackin
 874 näyttökertaa, 8 viestiä, 13.88 MB, 1 tiedosto
14.05.2025 18:35:32
[ + 3 | ]

Sinä anta talo minule

[80709] [give_me.mp4] [13.88 MB] [1274x720] [72.89s] [] []

neekeri

(1399)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(85)  · 

mamu

(210)  · 

ruma

(136)  · 

haiseva

(54)  · 

torakka

(21)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)  · 

kamelin kesyttäjä

(10)  · 

paskanahka

(148)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

suvakit

(200)  · 

somppu

(9)  · 

somali

(105)  · 

urban dindu

(36)
14.05.2025 18:55:00
#697639 [+5] Piilota Suosittele

😄😂🤣
Tuosta vaan "Anna talo, anna rahaa, anna auto".
Toisaalta annetaanhan suomessakin vastikkeetonta tukea (asuminen, raha, terveyden hoito jne) tyypeille jotka vain tulee valmiiseen pöytään jostain tuhansien kilometrien päästä, pahimmillaan ilman pienintäkään aikomusta integroitua ja hyödyttää yhteiskuntaa joka on heidät vastaanottanut.

14.05.2025 20:17:52
#697679 [+2] Piilota Suosittele

Ei Suomessakaan osata tehdä kunnon päätöksiä 200 edustajalla ja 15 000 avustajalla + mepit ja niiden avustajat.. ehkä 2 merkittävää vitun päätöstä koko vitun kahdessa vuodessa tai neljässä miSTÄ VITUN SAATANASTA ME MAKSETAAN???!!!

14.05.2025 20:26:44
#697684 [+3] Piilota Suosittele

Tollakaan ei varmaan ole mitään muuta syytä tulla eurooppaan kuin elämään muiden rahoilla tekemättä mitään muuta kuin vitun rikoksia.

14.05.2025 20:54:02
#697698 [+1] Piilota Suosittele

Perus somali.
Iso pää, mutta tyhjää täynnä
Samaa seemiläistä kansaa muuten kuin juutalaiset.
Eli ei noille voi duunia antaa kuin korkeintaan trukkikuskiksi.

[ 8 viestiä | ]