Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 711 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

asiallinen kass asiallinen kass
20.4 aatun synttärit 20.4 aatun synttärit
Neekeri Neekeri
Yön Timo Yön Timo
Suomi nousuun Suomi nousuun
sillä välin kiinassa sillä välin kiinassa
Jeesuksen toinen tuleminen Jeesuksen toinen tuleminen
vittuku kuohuu vittuku kuohuu
Pelastakaa linnut Pelastakaa linnut
F F
hyvä mainos hyvä mainos
Totuus natseista Totuus natseista
I'm with stupid -> I'm with stupid ->
Arya Stark Arya Stark
piirrustanko piirrustanko
Vargimodo Vargimodo
*^_^* ugu kawaii senpai unclee *^_^* ugu kawaii senpai unclee
Yöt Arabiaaaaaan Yöt Arabiaaaaaan
nii nii
Omaanki hyllyyn tollanen Omaanki hyllyyn tollanen
Ei se itsestään nouse Ei se itsestään nouse
Perhe-esitys Perhe-esitys
Hyvä peli Hyvä peli
kissan elvytys kissan elvytys
 1 108 näyttökertaa, 1 viesti, 0.02 MB, 1 tiedosto
02.05.2022 18:40:27
[ + 8 - | ]

Yön Timo

[64112] [tiedosto.gif] [0.02 MB] [600x186] [] []
tiedosto.gif

fingerpori

(174)  · 

(29)  · 

neekeri

(1399)
02.05.2022 21:13:09
#567962 [+2] Piilota Suosittele

Fathi Ahmed kun kertoo stand-upissa yön Timo ja Soinin Timo -jutun, niin kaikki nauravat. Oli sitten yön Timo tai Soinin Timon kannattaja.

Likka Kives kun kertoo stand-upissa jotain, niin vain pahimmat pössypäät ja äärivasemmistolaiset anarkistit & kommunistit nauravat.

Siinä on suuri ero, solvaako vain ihmisiä, vai heittäytyykö itse juttuihinsa mukaan ja nauraa itselleenkin.

[ 1 viestiä | ]