Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:15:16 Jäseniä 44 Vierailuja 5 712 Medioita 371

Kaikki loukkaava jne. huumori tänne

Muista hygienia Muista hygienia
ÄITI!! ÄITI!!!! ÄITI!! ÄITI!!!!
viimeinen kesä viimeinen kesä
Holokausti-olut Holokausti-olut
Herkku Herkku
On aika ottaa... On aika ottaa...
Pelastakaa linnut Pelastakaa linnut
Kuinka puolustautua Kuinka puolustautua
Trannymaaniset Trannymaaniset
Rikkakasvi Rikkakasvi
Kolmas päivä karanteenissa. Kolmas päivä karanteenissa.
Paska kämppis Paska kämppis
Perjantaina pitää Perjantaina pitää
Dyson Dickin Dyson Dickin
Akkuun virtaa Akkuun virtaa
Isin toka kolari tälle viikolle Isin toka kolari tälle viikolle
Jaxuhali Väänäselle Jaxuhali Väänäselle
Hintojen ruoskintaa Hintojen ruoskintaa
futista futista
koulujäätelönsyöjä koulujäätelönsyöjä
kana kana
I'm with stupid -> I'm with stupid ->
JKFn murhaaja JKFn murhaaja
What does the black say? What does the black say?
 1 062 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
12.05.2020 19:59:26
[ + 4 | ]

SPR

[42921] [FB_IMG_1589261119306.jpg] [0.04 MB] [480x757] [] []
FB_IMG_1589261119306.jpg

12.05.2020 23:01:56
#342161 [+1] Piilota Suosittele

Kovasti mainostetaan televisiossa, radiossa ja siellä sun täällä rahan keräämistä ulkomaille koronan tai minkäkin syyn voimin.

Käsittääkseni meillä on todella ikävä tilanne ihan täällä Suomessa monessa perheessä koronan vuoksi, joten kyllä itse lähtisin siitä, että pidetään ensin omistamme huolta.

12.05.2020 23:56:03 | 23:56:49
#342168 [+-] Piilota Suosittele

>>342161 tämä. Järjestöjen johtajat on paniikissa kun ei saa miljooniaan itselleen. Ja se pieni osa mikä jää jäljelle menee heimopäällikölle, joka ostaa aseita koko rahalla

13.05.2020 12:26:40 | 12:28:51
#342271 [+-] Piilota Suosittele

>>342161

Ei avustusjärjestöillä ole intressiä muuhun kuin oman lompakkonsa ylläpitämiseen. 10% menee kohteeseen 70 % lompakkoon sekä 10% veroina jos ei ole koulutusta. Esimerkiksi punainen risti kerää verta ja nauttii siitä. Sitten myy veret mm. ulkomaiseen puoleen kovalla hinnalla. Ei mene edes suomalaisten käyttöön.

Ehkä nekkerit ovat oikeassa? Varastaminen on ala jolla elää ja voi hyvin. Ei moraalisia ongelmia, ei mitään.

[ 9 viestiä | ]