Perustaja Nakuankka

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 24.11.2019 13:23:30 Jäseniä 5 Vierailuja 2 902 Medioita 72

Tehdään täällä jotain sellaista, mistä harva ymmärtää mitään järkevää.

Billy Idol - Shock To The System Billy Idol - Shock To The System
White Zombie - Super Sexy Swingin' Sounds 2 White Zombie - Super Sexy Swingin' Sounds 2
Cyberpunk Luolasto - Evilin back up Cyberpunk Luolasto - Evilin back up
Deus Ex Song - The New Black Gold 2013 by Miracle Of Sound Deus Ex Song - The New Black Gold 2013 by Miracle Of Sound
Fear Factory - Powershifter Fear Factory - Powershifter
Päivitetty hahmolomake (29.4) Päivitetty hahmolomake (29.4)
Pako Pako
Perturbator - Dangerous Days [FA] Perturbator - Dangerous Days [FA]
Cybepunk Luolasto - Pahan palkka Cybepunk Luolasto - Pahan palkka
Luolaston rosvot Luolaston rosvot
Kromirokkia Kromirokkia
DEADLIFE - City of Eternal Rain (Full Album, 2020) DEADLIFE - City of Eternal Rain (Full Album, 2020)
Cyberpunk luolasto. Tuhnu. Cyberpunk luolasto. Tuhnu.
Cyberpunk Luolasto - Koiria ja heinäsirkkapizzaa! Cyberpunk Luolasto - Koiria ja heinäsirkkapizzaa!
Gesaffelstein - Pursuit Gesaffelstein - Pursuit
Avatar - Eagle Has Landed [OV] Avatar - Eagle Has Landed [OV]
Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja
Cyberpunk Luolasto - Kaasua kakaroille Cyberpunk Luolasto - Kaasua kakaroille
Cyberpunk Luolasto - Mustalaisten luolasto Cyberpunk Luolasto - Mustalaisten luolasto
Miami Nights 1984 - Accelerated Miami Nights 1984 - Accelerated
Cyberpunk Luolasto - Rape Van Cyberpunk Luolasto - Rape Van
Cyberpunk Luolasto - Evilin 200e informaatio Cyberpunk Luolasto - Evilin 200e informaatio
Cyberpunk Kimppakiva - Kusta silmään Cyberpunk Kimppakiva - Kusta silmään
Hahmolomakepäivitys Hahmolomakepäivitys
 788 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 26.11.2019 21:05:34
[ + 3 - | ]

Kokeilen vaan jotain

[37158] [koe.jpg] [0.1 MB] [730x442] [] []
koe.jpg

26.11.2019 21:08:21 | 21:10:15
#275748 [+-] Piilota Suosittele

Eli kokeilen vaan kartan käytännöllisyyttä, sekä nopeita ratkasuja eli vedin vaan paintillä päälle (jep, en ymmärrä pjhotareista tai muistakaan yhtikäs mitään).

@Foxshot
Eli luultavasti tarve on enemmän zoomia, mutta riittääkö ton tyylinen jälki ihan vaan havainnollistamisiin? Vai, laitanko kaikki symbooleina eli pelaajat P1 P2 jne... sekä viholliset huutomerkillä ja sivulliset esim kysymysmerkillä?

E:
(Tää on aina ollu niin helppoo face to face... kun viivottimel pystyy piirtään todella nopsaan karttoi eri tilanteisii >.> Aikasemmin piirtäny kaiken paperille pelatessa)

26.11.2019 21:45:45
#275782 [+-] Piilota Suosittele

(huom, oon vaan lätkiny nimiä joita päähän tuli ihan vaan hahmottaakseni useamman nimen/nimityksen sijoittelua ahtaissakin tilanteissa. Noi mainitut nimet ei siis välttämättä liity yhtään mihinkään)

01.12.2019 16:42:52
#277429 [+-] Piilota Suosittele

>>277427
Se on se sama mappi generaattori, vissiin moderniakin versiota saatavilla kun tuo on medievaliin alunperun. Tosin, en tiedä onko merkitystä kuiteskaan. Luultavasti pilkon isommasta kartasta "paloja" tilanteista riippuen, kun välillä ei tarvita karttaa kuin yhdestä kadunpätkästä

[ 6 viestiä | ]