Perustaja T34

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 29.09.2019 15:38:28 Jäseniä 6 Vierailuja 1 769 Medioita 378

Tänne kaikki ragekuvat, meeminaamat ynnä muut vanhanliiton meemit

maginot linja maginot linja
benis benis
isis spärde isis spärde
Gyy Gäärme Gyy Gäärme
sinko sinko
sukupuoli ja seksualisuus sukupuoli ja seksualisuus
pyyhekumi pyyhekumi
ohi meni ohi meni
pora bomber pora bomber
kaupassa byöräily gielleddy kaupassa byöräily gielleddy
isoäiti paskalla isoäiti paskalla
gäsi irdi gäsi irdi
homo sapiens homo sapiens
asiaton spurdoilu kielletty asiaton spurdoilu kielletty
miesten lempi harrastus miesten lempi harrastus
sohva sohva
peitto on väärin peitto on väärin
mainoskatko mainoskatko
new boy friend new boy friend
joulu joulu
lentävät viikset lentävät viikset
kalastus kikka kalastus kikka
kassalla kassalla
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
 886 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.09.2021 12:38:17
[ + 1 | ]

gäsi irdi

[56421] [kasi-irti-burana-auttaa.png] [0.05 MB] [938x609] [] []
kasi-irti-burana-auttaa.png

käsi

(113)  · 

burana

 · 

vemppa

 · 

spurdo

(377)  · 

meme

(455)
05.09.2021 13:12:47
#497881 [+3] Piilota Suosittele

Mene veksiin, 3 rinnakkaista rakkulaa puhjennut kantapäässä jossa n.3-4 cm pitkä haava.
Lämäri mittaa kuumeen: "Joo 37 astetta. KP".
Minä: "MitVit, tätä jalkaa mä tulin näyttään".
Lämäri: "Jos sulla ei ole kuumetta, niin sulla ei ole mitään asiaa ennen keskiviikkoa hoitajalle tai lääkärille" (Lääkejako ja uusimis päivä).
Minä: "MitVit, meillä on yhdistelmä marssi tänään, en mä pysty tän jalan kanssa sotkemaan fillarilla tai marssimaan, anna ees joku rakkolaastari".
Lämäri: "Ei meillä ole mitään rakkolaastaria, mutta ota tosta rulla sideharsoo, kyllä se suojaa".
Minä: "Joo, kiitti vaan".
Myöhemmin alle 10km pyöräilyn jälkeen sirrassa hoitaja ihmettelee että olishan tästä voinut hakea vapautusta ainakin 3-4vrk vmtl, siinä vaiheessa mietin kuinka sekaisin ja lastentarhamainen paikka PV on.

17.02.2025 18:42:07 | 18:43:11
#681074 [+-] Piilota Suosittele

>>497881
En tiedä missä Hätilässä olit, mutta Parolassa oli ihan eri meininki. Valitin jalkaa, siitä pistettiin röntgeniin ja lopuks todettu marssimurtuma. Vemppaa päälle 10 päivää. Mitään kuumetta, nuhaa tai yskää ei ollu. Vain se jalka.

[ 2 viestiä | ]