Perustaja T34

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 29.09.2019 15:38:28 Jäseniä 6 Vierailuja 1 757 Medioita 378

Tänne kaikki ragekuvat, meeminaamat ynnä muut vanhanliiton meemit

hienompi ilmapallo hienompi ilmapallo
metro metro
german people german people
tetris tetris
kevennetty taisteluvarustus kevennetty taisteluvarustus
zombie apocaöypse zombie apocaöypse
shit happens shit happens
matrigx matrigx
sotaspurdo sotaspurdo
beder ban beder ban
feel sick feel sick
Gyy Gäärme Gyy Gäärme
lego fuu lego fuu
kirurgi kirurgi
varattuja varattuja
suklaa suklaa
paperin repiminen paperin repiminen
rikkinäinen ES rikkinäinen ES
hitler hitler
memes memes
virta loppu virta loppu
kylpy kylpy
Lannisder Lannisder
nenä klubi nenä klubi
 902 näyttökertaa, 1 viesti, 0.64 MB, 1 tiedosto
06.05.2020 14:37:56
[ + 3 | ]

kaupassa ruuhkaa

[42723] [ruuhka.png] [0.64 MB] [1280x445] [] []
ruuhka.png

ruuhka

(5)  · 

spurdo

(377)  · 

meme

(455)
05.12.2021 01:51:48
#524888 [+-] Piilota Suosittele

Nämä pikkukaupat joissa on kauppiaan ahneuden takia itse kauppa, veikkauspiste, asiamies posti ja per vuoro on vain 1 työntekijä ovat paikkoja joihin ei kannata eksyä jos on noudatettava aikataulua tai muuten vain kiire.
Ei kannata edes sen yhden ostoksen takia, koska kassalla lauma mummoja - pappoja maksaa ostokset melkein tasarahalla (kaikki yleensä kolikoita) jonka jälkeen haluavat tarkistuttaa nipun lottoja, kenoja jne jne, sitten ohjeistetaan myyjää tyyliin "ne kenot voe heittää roskiin, mutta viikinki lotto ja eurojaska uusiksi, lotot otan takasi, katotaan jos tehdään uusiks viikonloppuna. Ottasin vielä pari mässä arpaa ja tollanen koira arpa".
Kun nämä vatuloijat ovat saaneet hoidettua asiansa kassalla on osa heistä siirtynyt postin tiskille ja totta vitussa se kassa riitta-irmukka(+50 - 60v) jättää sut siihen kassalle odottamaan sen yhden ostoksen kanssa ja aloittaa näiden vatuloijien palvelun siellä postin puolella.
Siinä vaiheessa voit katsella katosta sitä tukevimman näköistä kiinnityskohtaa johon heität köyden ja hirtät joko itsesi tai riitta-irmukan, tai sitten juokset sen ostoksesi kanssa ulos ja never again siihen kauppaan.

[ 1 viestiä | ]