>>375073 Joo alotusseteis oli Nurglea ja se oli aikas hauska. Khornea vaan tykkään käyttää ku niin hullu melee vaikka tosin sit tartteeki hyvää fire supporttia
[
5 viestiä
|
]
⭰
Cornered (kova coveri)
Resident Evil 3
Kun ne 5 drakkenia saavuttavat yhteisen diplomaattisen voiton