Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 7 366 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Rayman - Harmony Rayman - Harmony
Red Alert - Hell March Red Alert - Hell March
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
MERASMUS! Give me my eye back! MERASMUS! Give me my eye back!
Oispa kriti Oispa kriti
Google Doodle - Full Game (Halloween) Google Doodle - Full Game (Halloween)
Tässä pitää tietää tankkipeli... Tässä pitää tietää tankkipeli...
Jos vielä tätä uutta pokemonia Jos vielä tätä uutta pokemonia
59442c844a915.webm 59442c844a915.webm
European Union European Union
Team Fabulous 2 faniremake Team Fabulous 2 faniremake
Muutama webm 9 Muutama webm 9
Rutiinitarkastus Rutiinitarkastus
Team Old-tress 2 Team Old-tress 2
Gamecube Gamecube
Resident Evil 3 Resident Evil 3
Kirottu Todd Howard Kirottu Todd Howard
Jätkät en malta oottaa Jätkät en malta oottaa
Vihdoinkin Vihdoinkin
Ricaneer Ricaneer
Gondola Linnakkeen vankina Gondola Linnakkeen vankina
Metal Gear Sunrising Metal Gear Sunrising
Heitä karismaa Heitä karismaa
59342ea8bdd10.mp4 59342ea8bdd10.mp4
 873 näyttökertaa, 13 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
16.04.2024 00:36:03
[ + 2 | ]

Yhden pitää pudota 2097


one

(12)  · 

must

 · 

fall

 · 

2097

 · 

remix

(22)
16.04.2024 18:48:39
#614735 [+4] Piilota Suosittele

Alkuperäisestä OMF:stä 30 vuotta.

30!

Mihin hittoon se aika on mennyt?
Ai että silloin sitä iloisena pelaili vailla huolen häivää, aurinko paistoi 24/7 taivaalta, ruusut tuoksuivat joka paikassa ja elämä. Se oli vain upeaa.

19.04.2024 22:20:40
#615209 [+-] Piilota Suosittele

>>614679
>>614735
Tätä tuli kyllä pikkupoikana ysärillä tahkottua ja paljon. Vielä enemmän toissa vuosikymmenellä, kun *köh* jostain löytyi ilmaiseksi kokoversio ja pääsi tuohon oikeaan loppuvastukseen ja ties mihin turnausmoodeihin.
Ja vielä vasta muutama vuosi sitten selvisi, että tässä on vielä vaikka ties mitä salakenttiä ja -vastuksia...
Mihin hittoon se aika on mennyt?

Aika menee sitä nopeammin mitä enemmän on mietittävää...
Nuorempana vaikka 4 vuotta oli kuin pieni ikuisuus, nykyään kuin silmänräpäys.

19.04.2024 22:32:47
#615216 [+1] Piilota Suosittele

>>615209
Ei kyl mitää hajua oliko täysversio vai joku shareware. Jotain turnausmoodeja siinä oli kyl ja paljon paljon pelattavaa et veikkaan että oli iha täysversio.

19.04.2024 22:42:41
#615221 [+2] Piilota Suosittele

>>615209
>>615216
Itsellä oli ihan täysi pira... siis piraija-maskinen robotti. Joo.
Ne kolinat osumista olivat vallan mahtavia. Soundblaster oli vedettynä 80-luvun alun Luxoriin ja kolina vain kävi, kun tuli tahkottua. Vaikka vaahtosammuttimena tuli kuusnepalla tahkottua Barry's Boxingia ja International Karate Plussaa... ja PC:llä tuli pelattua sinänsä visuaalisesti hienompaa ja kehittyneempää Mortal Kombatia, niin muistijälki päässä kertoo vahvasti, että OMF oli paras taistelupeli.

19.04.2024 23:13:17 | 23:15:09
#615239 [+-] Piilota Suosittele

>>615216
Kylläpähän se on ollut täysversio.
Sharewaressa ei muistaakseni päässyt siihen turnausmoodiin ollenkaan, ja puolia hahmoista ja roboteista ei saanut edes käyttää.
>>615221
Ne kolinat osumista olivat vallan mahtavia

Ne äänet ja musiikit, aijai... Konsolit ja muut pelikoneet oli pitkään ja pitkällä edellä, mutta onneksi tuli 90-luku Soundblastereineen niin pääsi nauttimaan kunnon äänistä.
Tosin, OMF:stä olisi saanut kyllä ilmestyä sellainen kunnon kabinetti, vähän kuin vaikka Mortal Kombatin tapaan.
Kunnon joystick, näppäimistöä mukavammat napit, vähän isompi kuvaputkinäyttö kuin kotona ja ainakin sylinkokoinen kaiutin antamaan pelin äänimaailmalle arvoisensa kuuluvuuden.
Ihan vain, että tietäisi sitten joskus rikastuneena, että mihin sitä rahansa tuhlaa :D

[ 13 viestiä | ]