Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 7 366 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream
Be gone THOT Be gone THOT
Juoksukaljat Juoksukaljat
PeliLogiikka - Doom [1993] PeliLogiikka - Doom [1993]
Onnistunut ryöstö Onnistunut ryöstö
Parempi kuin muut Parempi kuin muut
Oottakaas hetki tytöt Oottakaas hetki tytöt
Pokemon sitä ja tätä 2 Pokemon sitä ja tätä 2
Semmosta Semmosta
Boom Boom
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Ultimaattinen ase Ultimaattinen ase
John Fortnite Kennedy John Fortnite Kennedy
мипо танец мипо танец
Say what? Say what?
Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__; Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__;
Se on rikki nyt Se on rikki nyt
Tracer ja Scout :D Tracer ja Scout :D
Phoenix Wright - Boot to the Head Phoenix Wright - Boot to the Head
Osu ja uppos... syvälle Osu ja uppos... syvälle
Grand Theft Auto 2 - Theme Grand Theft Auto 2 - Theme
Big Smoke Big Smoke
waa waa
Cosplay Cosplay
 983 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
14.04.2024 19:58:44
[ + 1 - | ]

Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged)


game freak

 · 

sega

(10)  · 

genesis

(10)  · 

mega drive

(6)  · 

junichi masuda

14.04.2024 23:19:38
#614422 [+-] Piilota Suosittele

Miks pitää tollasta kamalaa räpellystä tehdä kun ainakin pelien mukaan voi tehdä hyvääkin musiikkia. Tämä on ihan perseestä saatana!

15.04.2024 05:21:17
#614486 [+-] Piilota Suosittele

>>614428
En tajua miksi sen pitää olla älytöntä sekamelskaa. Sonic ja Mario, kyllä ne ekat ovat hyviä esimerkkejä hyvästä yksinkertaisesta musiikista.

19.04.2024 21:34:26
#615187 [+-] Piilota Suosittele

>>614486
älytöntä sekamelskaa

Kuulostaahan nuo yhdeksältä eri kanavalta yhtäaikaa soivat äänet sekamelskalta, jos ei niitä osaa erottaa toisistaan.
En rehellisesti sanottuna vuosia sitten itsekään Mega Driven (ja samantapaisten laitteiden) ääniominaisuuksista hirveästi tykännyt, mutta vähitellen aikojen saatossa tämäkin "äänimössö" alkoi vähitellen muovautumaan omissa korvissa enemmänkin jonkinlaiseksi monen eri instrumentin luomaksi kokonaisuudeksi. Vähän kuin jokin sinfoniaorkesteri, vaikka aivan täysin erilainen ääni.
yksinkertaisesta musiikista

Tuollaisessakin on puolensa, mutta toisaalta itse tykkään kun laitteista otetaan irti kaikki potentiaali pelikäytölliset rajoitteet huomioonottaen. Sairasta.

[ 6 viestiä | ]