Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 328 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Mini Me Coom Goblin Mini Me Coom Goblin
Sanic Sanic
Kipuja Kipuja
Bongolovania Bongolovania
Tähtikansalaisen kasvojentunnistus Tähtikansalaisen kasvojentunnistus
Suhinaa Suhinaa
möks mäks möks mäks
:O :O
59468992909d2.webm 59468992909d2.webm
Sinä kuolit Sinä kuolit
gang weeders gang weeders
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
Kotirauhaa on rikottu Kotirauhaa on rikottu
Hiisi nuuhkii Hiisi nuuhkii
Ihana nainen Ihana nainen
Grampa Tex Plays Mechwarrior Online Grampa Tex Plays Mechwarrior Online
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
mankind mankind
sega saturn sega saturn
Kaz hyväksyy Kaz hyväksyy
Starbucks vs Cuphead Starbucks vs Cuphead
Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna
Heroes of Might & Magic 3 Heroes of Might & Magic 3
Vanessa vain valmistautui Vanessa vain valmistautui
 965 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
14.04.2024 19:58:44
[ + 1 - | ]

Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged)


game freak

 · 

sega

(10)  · 

genesis

(10)  · 

mega drive

(6)  · 

junichi masuda

14.04.2024 23:19:38
#614422 [+-] Piilota Suosittele

Miks pitää tollasta kamalaa räpellystä tehdä kun ainakin pelien mukaan voi tehdä hyvääkin musiikkia. Tämä on ihan perseestä saatana!

15.04.2024 05:21:17
#614486 [+-] Piilota Suosittele

>>614428
En tajua miksi sen pitää olla älytöntä sekamelskaa. Sonic ja Mario, kyllä ne ekat ovat hyviä esimerkkejä hyvästä yksinkertaisesta musiikista.

19.04.2024 21:34:26
#615187 [+-] Piilota Suosittele

>>614486
älytöntä sekamelskaa

Kuulostaahan nuo yhdeksältä eri kanavalta yhtäaikaa soivat äänet sekamelskalta, jos ei niitä osaa erottaa toisistaan.
En rehellisesti sanottuna vuosia sitten itsekään Mega Driven (ja samantapaisten laitteiden) ääniominaisuuksista hirveästi tykännyt, mutta vähitellen aikojen saatossa tämäkin "äänimössö" alkoi vähitellen muovautumaan omissa korvissa enemmänkin jonkinlaiseksi monen eri instrumentin luomaksi kokonaisuudeksi. Vähän kuin jokin sinfoniaorkesteri, vaikka aivan täysin erilainen ääni.
yksinkertaisesta musiikista

Tuollaisessakin on puolensa, mutta toisaalta itse tykkään kun laitteista otetaan irti kaikki potentiaali pelikäytölliset rajoitteet huomioonottaen. Sairasta.

[ 6 viestiä | ]