Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 328 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Savolainen Savolainen
tyttözelda:) tyttözelda:)
Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison
Vaaravyöhyke Vaaravyöhyke
Jos vielä tätä uutta pokemonia Jos vielä tätä uutta pokemonia
Rinsessa Rinsessa
Lockpicking level has increased Lockpicking level has increased
bulgaba! bulgaba!
Oispa kriti Oispa kriti
Mario Mario
European Union European Union
engineer engineer
Pieni palonsammutaja Pieni palonsammutaja
Ilosanoman levitystä Ilosanoman levitystä
Sunitelma tinapaperoitu'd Sunitelma tinapaperoitu'd
Gamer pain Gamer pain
Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️ Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️
milleniaalin tärkeysjärjestys milleniaalin tärkeysjärjestys
Osu ja uppos... syvälle Osu ja uppos... syvälle
Pikapika! Pikapika!
Kuningas miettii Kuningas miettii
10 minuuttia aikaa tehdä lasaga 10 minuuttia aikaa tehdä lasaga
Robotteja viihteen eri aloilta Robotteja viihteen eri aloilta
jonnet muistaa jos muistaa jonnet muistaa jos muistaa
 965 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
14.04.2024 19:58:44
[ + 1 - | ]

Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged)


game freak

 · 

sega

(10)  · 

genesis

(10)  · 

mega drive

(6)  · 

junichi masuda

14.04.2024 23:19:38
#614422 [+-] Piilota Suosittele

Miks pitää tollasta kamalaa räpellystä tehdä kun ainakin pelien mukaan voi tehdä hyvääkin musiikkia. Tämä on ihan perseestä saatana!

15.04.2024 05:21:17
#614486 [+-] Piilota Suosittele

>>614428
En tajua miksi sen pitää olla älytöntä sekamelskaa. Sonic ja Mario, kyllä ne ekat ovat hyviä esimerkkejä hyvästä yksinkertaisesta musiikista.

19.04.2024 21:34:26
#615187 [+-] Piilota Suosittele

>>614486
älytöntä sekamelskaa

Kuulostaahan nuo yhdeksältä eri kanavalta yhtäaikaa soivat äänet sekamelskalta, jos ei niitä osaa erottaa toisistaan.
En rehellisesti sanottuna vuosia sitten itsekään Mega Driven (ja samantapaisten laitteiden) ääniominaisuuksista hirveästi tykännyt, mutta vähitellen aikojen saatossa tämäkin "äänimössö" alkoi vähitellen muovautumaan omissa korvissa enemmänkin jonkinlaiseksi monen eri instrumentin luomaksi kokonaisuudeksi. Vähän kuin jokin sinfoniaorkesteri, vaikka aivan täysin erilainen ääni.
yksinkertaisesta musiikista

Tuollaisessakin on puolensa, mutta toisaalta itse tykkään kun laitteista otetaan irti kaikki potentiaali pelikäytölliset rajoitteet huomioonottaen. Sairasta.

[ 6 viestiä | ]