Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 6 920 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Kosto elää Kosto elää
No legacy allowed No legacy allowed
Ass battle: Aniki vs DeDeDe Ass battle: Aniki vs DeDeDe
Tresdin ei ajatellut kysyä kahdesti Tresdin ei ajatellut kysyä kahdesti
Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison
Se on rikki nyt Se on rikki nyt
Leveä lore Leveä lore
The Burrito Scrolls: Oblivion The Burrito Scrolls: Oblivion
tyttözelda:) tyttözelda:)
Modaamisen iloja Modaamisen iloja
Musteet pöksyihin Musteet pöksyihin
Wryyyy Wryyyy
Luovuta varastetut esineesi Luovuta varastetut esineesi
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Pikapika! Pikapika!
"Ei kai haittaa...?" "Ei kai haittaa...?"
Noussut Nukkuja Noussut Nukkuja
Joni Weiner Joni Weiner
Snake, the thermaldrill. Go get it. Snake, the thermaldrill. Go get it.
Ez4Ence Ez4Ence
Kun söit kaikki sudenkorennot Kun söit kaikki sudenkorennot
Kusta vakoojille Kusta vakoojille
Löysin tämmösen, ei mulla muuta Löysin tämmösen, ei mulla muuta
Heitä karismaa Heitä karismaa
 758 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
26.12.2019 21:30:26
[ + 3 | ]

Gamer chairs

[37998] [0.jpg] [0.04 MB] [960x945] [] []
0.jpg

tuoli

(83)  · 

wc-pönttö

 · 

pelaaja

(12)
27.12.2019 13:21:56
#286761 [+-] Piilota Suosittele

Miks noista tehään jotain vitun rallituoleja ja velotetaan 1500€ "parhaasta pelituol.. nvm, forget it.

Broidilla on tollanen.

18.07.2020 18:06:42
#365679 [+-] Piilota Suosittele

Ja nyt on myllakin. 2 viikkoa ja se meni rikki. Siinä ei voi säätää kuin selkänojaa rajallisesti, käsinojia joko vittu ylös (ei tarpeeksi tai alas) ja istumakorkeutta. Ei vittujen saatanan kevät mitään muuta. Ihan samannäkönen vielä.

07.05.2021 10:32:06
#461953 [+-] Piilota Suosittele

>>365679

Ei ole toimistotuoleja. Voisi modifoida toimistotuolan nojan pelituolin nojaksi niin saisi kaikki pelillet systeemit suoraan samaan pakettiin.

Kaikki vittu pitää tehdä itse tai modifoida. Valmis paketti maksaa vittu miljoonia.

07.05.2021 12:29:09
#461974 [+-] Piilota Suosittele

>>461953
Ei ole toimistotuoleja

?

Jos istut 8h toimistolla, tarvitset hyvän ergonomian. Pelituolit ovat jotain vitun punasia ralli-istuimia, hienoja, mutta kelvottomia.

Ja pitääks niitten olla nahkaa saatana? Tämä on pahempi herätys kuin joku saatanan tilastotutkimus päätti herättää mut kymmeneltä.

[ 11 viestiä | ]