Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 328 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Jos vielä tätä uutta pokemonia Jos vielä tätä uutta pokemonia
AoE irl AoE irl
Black temple 2020 Black temple 2020
Witcher 2077 Witcher 2077
karvatura snake karvatura snake
Kismirrien kokkauskomitea Kismirrien kokkauskomitea
Uus Samsung Uus Samsung
Tarjolla on juustoo ja jyystöö Tarjolla on juustoo ja jyystöö
itkuraivarit itkuraivarit
Isamu Ohiro - From the east(Vocal version) Isamu Ohiro - From the east(Vocal version)
Ultimaattinen ase Ultimaattinen ase
Jerry Jerry
Kokkausta Kokkausta
Pisuaarilla Pisuaarilla
John Fortnite Kennedy John Fortnite Kennedy
Nintendo of America Nintendo of America
Vaaravyöhyke Vaaravyöhyke
The Steel Samurai: Warrior of Neo Olde Tokyo Opening The Steel Samurai: Warrior of Neo Olde Tokyo Opening
Train Simulator on päihitetty Train Simulator on päihitetty
Kuva ei tarvitse otsikkoa Kuva ei tarvitse otsikkoa
Kuka siin netis on!? Kuka siin netis on!?
Taiteilee köysillä Taiteilee köysillä
Hengen takaisinkelaus Hengen takaisinkelaus
Hiisi nuuhkii Hiisi nuuhkii
 916 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto
10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]