Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 6 668 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain
Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged) Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged)
Kova kuin kivi, veli 3 Kova kuin kivi, veli 3
Song of Bongos Song of Bongos
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
N'wah jää kiinni N'wah jää kiinni
Sims22: pierukuutio dlc Sims22: pierukuutio dlc
"Ei kai haittaa...?" "Ei kai haittaa...?"
möks mäks möks mäks
vitun femakot pilaa meidän pelit vitun femakot pilaa meidän pelit
Gta hyppy Gta hyppy
bulgaba! bulgaba!
Hunger games Hunger games
Videopelimaailma Videopelimaailma
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
Aina Aina
"pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!" "pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!"
English longbows English longbows
Bushido Blade PS1 (Longplay) Mikado - secret ending Bushido Blade PS1 (Longplay) Mikado - secret ending
GamerGrandma GamerGrandma
Tää on paras! Tää on paras!
Psyduck käyttää hämäyksen Psyduck käyttää hämäyksen
Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners
Sanic Sanic
 888 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
28.02.2019 05:19:35
[ + 2 | ]

Niket rupes jahtaa

[25332] [juokseniinsaatanasti.jpg] [0.17 MB] [1533x1488] [] []
juokseniinsaatanasti.jpg

neekeri

(1402)  · 

kfc

(53)
28.02.2019 11:48:37 | 11:49:08
#165521 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.

16.06.2024 13:09:49
#627555 [+-] Piilota Suosittele

>>165521
vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?

[ 2 viestiä | ]