Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.
>>165521 vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kotiaskareet
Videopelimaailma
Teknologiapuu
PeliLogiikka - Half Life [1998]
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Nico nico ni!
YTPMV: Robotnik_II.wmv
Zup
Uus Samsung
Gamecube
Jos se on täydellinen sitä ei tarvitse korjata
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️