Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 7 062 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Kotiaskareet Kotiaskareet
Videopelimaailma Videopelimaailma
Teknologiapuu Teknologiapuu
PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Nico nico ni! Nico nico ni!
YTPMV: Robotnik_II.wmv YTPMV: Robotnik_II.wmv
Zup Zup
Uus Samsung Uus Samsung
Gamecube Gamecube
Jos se on täydellinen sitä ei tarvitse korjata Jos se on täydellinen sitä ei tarvitse korjata
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️ Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️
GamerGrandma GamerGrandma
Dagoth-Milos Dagoth-Milos
Viimeinkin... toteemieläimeni ;__; Viimeinkin... toteemieläimeni ;__;
aoe2 aoe2
Devil May Cum♂ Devil May Cum♂
Saa enemmän xp kun on häviävällä Saa enemmän xp kun on häviävällä
Taulut seinälle Taulut seinälle
Zeldan pylly Zeldan pylly
Ruudun takaa Ruudun takaa
Pisimmän pippelin rakennus Pisimmän pippelin rakennus
Itseruskettuva Itseruskettuva
 890 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
28.02.2019 05:19:35
[ + 2 | ]

Niket rupes jahtaa

[25332] [juokseniinsaatanasti.jpg] [0.17 MB] [1533x1488] [] []
juokseniinsaatanasti.jpg

neekeri

(1402)  · 

kfc

(53)
28.02.2019 11:48:37 | 11:49:08
#165521 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.

16.06.2024 13:09:49
#627555 [+-] Piilota Suosittele

>>165521
vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?

[ 2 viestiä | ]