Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 328 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Metal Gear Sunrising Metal Gear Sunrising
Palaavan pelaajan etu Palaavan pelaajan etu
Starbucks vs Cuphead Starbucks vs Cuphead
Se on rikki nyt Se on rikki nyt
aidontuntuinen elokuva aidontuntuinen elokuva
Torajyvä on pirullinen huume Torajyvä on pirullinen huume
Jännäjuttuja osa II Jännäjuttuja osa II
King's Bounty (PC-98) - Track 4 (Saharia) King's Bounty (PC-98) - Track 4 (Saharia)
Top deck, top kek Top deck, top kek
kaikki alas vain :3 kaikki alas vain :3
Lamb of God - Memento Mori (OV) Lamb of God - Memento Mori (OV)
KaShoot KaShoot
Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi
Niin sympaattinen :) Niin sympaattinen :)
Aina kun käyt kusella, joku katsoo Aina kun käyt kusella, joku katsoo
pelaaminen pelaaminen
Oppiipahan Oppiipahan
Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
Naisen kipu synnytyksen aikana Naisen kipu synnytyksen aikana
Diablo 2 Lord of Gondola Diablo 2 Lord of Gondola
Kipuja Kipuja
Bongoryhmä Bongoryhmä
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Myyttiset maailmat Myyttiset maailmat
 784 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]