Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 328 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Neekerit varasti uuden auton Neekerit varasti uuden auton
Wryyyy Wryyyy
Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern) Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern)
Bongoryhmä Bongoryhmä
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Räjähteet lentää Räjähteet lentää
Train Simulator on päihitetty Train Simulator on päihitetty
Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa
Se tuli sittenki Amiga Addict Se tuli sittenki Amiga Addict
alladin mod alladin mod
Beware of Forest Mushrooms! Beware of Forest Mushrooms!
leg broke leg broke
Jätkä ampu oikeesti Jätkä ampu oikeesti
mankind mankind
Vanhan koulun tavat Vanhan koulun tavat
Bileet Bileet
Bongo Cat esiintyy Bongo Cat esiintyy
City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown) City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown)
virgin outlander vs The Chad Morrowind virgin outlander vs The Chad Morrowind
Vihdoinkin Vihdoinkin
Ken tietä etsii Ken tietä etsii
Mestari kokki asialla Mestari kokki asialla
Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna
DRG - M1000 endurance DRG - M1000 endurance
 784 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]