Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 6 743 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

:miettiä: :miettiä:
Mick Gordon - BFG division Mick Gordon - BFG division
Wakka epäilee väitettäsi Wakka epäilee väitettäsi
boobs boobs
Oispa CSS Oispa CSS
DEVILDRIVER - Daybreak (OV) DEVILDRIVER - Daybreak (OV)
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
Jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Unettomat yöt Unettomat yöt
Heroes of Might & Magic 3 Heroes of Might & Magic 3
Boss fight: Homo-Herrington Boss fight: Homo-Herrington
Toisen palaavan pelaajan etu Toisen palaavan pelaajan etu
Ye olde frag movie Ye olde frag movie
Gondola Linnakkeen vankina Gondola Linnakkeen vankina
Nikke leijuu Nikke leijuu
WaLinkin tehtävä WaLinkin tehtävä
Tahnee Cain & The Tryanglz - Photoplay - YM2151+SegaPCM Tahnee Cain & The Tryanglz - Photoplay - YM2151+SegaPCM
Dagoth-Milos Dagoth-Milos
Gooby ples Gooby ples
xD xD
Aina Aina
Super♂Marao♂69 Super♂Marao♂69
nerf this nerf this
 757 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
26.12.2019 21:30:26
[ + 3 | ]

Gamer chairs

[37998] [0.jpg] [0.04 MB] [960x945] [] []
0.jpg

tuoli

(83)  · 

wc-pönttö

 · 

pelaaja

(12)
27.12.2019 13:21:56
#286761 [+-] Piilota Suosittele

Miks noista tehään jotain vitun rallituoleja ja velotetaan 1500€ "parhaasta pelituol.. nvm, forget it.

Broidilla on tollanen.

18.07.2020 18:06:42
#365679 [+-] Piilota Suosittele

Ja nyt on myllakin. 2 viikkoa ja se meni rikki. Siinä ei voi säätää kuin selkänojaa rajallisesti, käsinojia joko vittu ylös (ei tarpeeksi tai alas) ja istumakorkeutta. Ei vittujen saatanan kevät mitään muuta. Ihan samannäkönen vielä.

07.05.2021 10:32:06
#461953 [+-] Piilota Suosittele

>>365679

Ei ole toimistotuoleja. Voisi modifoida toimistotuolan nojan pelituolin nojaksi niin saisi kaikki pelillet systeemit suoraan samaan pakettiin.

Kaikki vittu pitää tehdä itse tai modifoida. Valmis paketti maksaa vittu miljoonia.

07.05.2021 12:29:09
#461974 [+-] Piilota Suosittele

>>461953
Ei ole toimistotuoleja

?

Jos istut 8h toimistolla, tarvitset hyvän ergonomian. Pelituolit ovat jotain vitun punasia ralli-istuimia, hienoja, mutta kelvottomia.

Ja pitääks niitten olla nahkaa saatana? Tämä on pahempi herätys kuin joku saatanan tilastotutkimus päätti herättää mut kymmeneltä.

[ 11 viestiä | ]