Perustaja jumankekka

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.07.2019 08:50:09 Jäseniä 10 Vierailuja 6 587 Medioita 932

Kaikki kikkelikuvat ym.sonta tänne

nih nih
Ihanan nainen Ihanan nainen
voihan perse voihan perse
Pihvin mummo Pihvin mummo
Perus Kalpafani Perus Kalpafani
Mummon maitoa Mummon maitoa
Ricardo Ricardo
Ihana nainen Ihana nainen
Nakuankan kieli Chimeran perseessä Nakuankan kieli Chimeran perseessä
Patvinsuon hetkiä 3 Patvinsuon hetkiä 3
Pamputin Pamputin
Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4) Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4)
sohva the hutt :D sohva the hutt :D
Nätti tyttö Nätti tyttö
Persu Persu
Kisupoju Kisupoju
Ihania naisia Ihania naisia
Kikka viitonen Kikka viitonen
Kuva2 Kuva2
khaleesi khaleesi
Kuvakommetti Kuvakommetti
Ihana mies Ihana mies
mitä tästä opimme mitä tästä opimme
hyvää joulua hyvää joulua
 1 314 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(633)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]