Perustaja jumankekka

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.07.2019 08:50:09 Jäseniä 10 Vierailuja 6 587 Medioita 932

Kaikki kikkelikuvat ym.sonta tänne

hevos animea hevos animea
Hapsi, pihvi ja nakuankka Hapsi, pihvi ja nakuankka
Samsung Sembalot! Samsung Sembalot!
sohva the hutt :D sohva the hutt :D
Daisy Taylor Daisy Taylor
Levanterin kulliko se siinä? Levanterin kulliko se siinä?
Kaunis tyty Kaunis tyty
Terveiset kaikille luolaston naisille Terveiset kaikille luolaston naisille
Älkää pelätkö :) Älkää pelätkö :)
herrggujen herggu herrggujen herggu
Luolaston rantaloma Luolaston rantaloma
vanessa 2 vanessa 2
ihana nainen ihana nainen
Aamen Aamen
Ruby Rose Ruby Rose
Hentai with senpai Hentai with senpai
Ihana mies Ihana mies
Gilf Gilf
Markorepairs puhelu upin ja kaverien kanssa Markorepairs puhelu upin ja kaverien kanssa
Darkwood fanart Darkwood fanart
Treenivinkki Treenivinkki
hapsi hapsi
hackers hackers
Viinimainos Viinimainos
 795 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
15.09.2020 09:34:14
[ + 1 | ]

resilar

[47633] [tiedosto.jpg] [0.24 MB] [1259x947] [] []
tiedosto.jpg

resilaari

 · 

hallusinaatio

 · 

aku ankka

(269)
15.09.2020 10:48:15
#388685 [+-] Piilota Suosittele

300 mg dekstrometorfaania on aiheuttanut huumeriippuvaiselle aikuiselle toksisen psykoosin, johon liittyi hyperaktiivisuutta sekä näkö- ja kuuloharhoja.

15.09.2020 20:06:12
#388824 [+-] Piilota Suosittele

>>388691
No eiköhän sitä sillä haeta. Tulee mielee sellanen vitun kehitysvammanen sarjis jostain jeesus leiristä tms mis jäbä vetää sienii ja sitte käy ripuloimas ku vatta sekasin ja totee että "onneks en sentää hallusinoinu" tms. Sitte sil oliki hallut ja luuli olevanssa vessassa vaikka ripuloi kadulle. Tässä vaan voi miettiä, että kuka vittu haluaa vetää silokkeja vain sentakia että menee vatsa sekasin ja on onnellinen ettei päässy trippaa?

Vittu huhu, vähä sama ku puhutaan kannabiksen dekriminialisoinnista ni eihän sitä voi koska hUUme. On varmaa sitte sitä mieltä että alkoholinkin pitäs taas olla kiellettyä, koska alkoholi vissiin luokiteltiin sitte hUUmeeks kieltolain aikana sillä hUUme = laitoin päihde.

[ 4 viestiä | ]