Perustaja jumankekka

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.07.2019 08:50:09 Jäseniä 10 Vierailuja 6 625 Medioita 932

Kaikki kikkelikuvat ym.sonta tänne

Hups Hups
Taijjatte tykätä tämmösestä Taijjatte tykätä tämmösestä
Putum Putum
Pätmänni ja Ropini Pätmänni ja Ropini
terve terve
VapaudenPuolesta_marssi_HKI_20.03.2021 VapaudenPuolesta_marssi_HKI_20.03.2021
Ihana mies Ihana mies
Tuubi juusto Tuubi juusto
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
I have returned I have returned
Titjob Titjob
Uh ah sperma lentää Uh ah sperma lentää
ihana nainen ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Ei oo trukkikorttia Ei oo trukkikorttia
Trump ja Kim Trump ja Kim
Drinkkiä Drinkkiä
Moro Moro
Homot Homot
True nudist True nudist
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
Tää on luolasto Tää on luolasto
Luolaston rosvot Luolaston rosvot
Eddie Meduza - Runka balle Eddie Meduza - Runka balle
 847 näyttökertaa, 13 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
11.08.2020 20:59:49
[ + 5 | ]

Luolaston käyttäjien jääkaapit

[46278] [20200811_205656.jpg] [4.42 MB] [3389x2598] [] []
20200811_205656.jpg

11.08.2020 22:01:07
#373692 [+-] Piilota Suosittele

Vihanneslaatikossa alkoholit :'D meillä samat, mut sentään ees rekvisiitan vuoksi puolikas paprika, kurkku ja muutama porkkana sekä sipulia.

Mutta oikeestaan ahdistaa eniten toi väärin päin aukeava jääkaappi.

11.08.2020 22:21:56 | 22:23:38
#373702 [+-] Piilota Suosittele

>>373651
Tämä oli tarkoitukseni juuri 22evill ;)

>>373666
Ei ollut.

>>373668
Tuli käytyä kaupassa, parikin kertaa... aina tarttui jotain makosaa mukaan. Viimeisimmällä kerralla kävin ostamassa tupakkia... ja olutta.

>>373692
Tulin juuri eilettäin kotio, joten mitään ylimääräistä hetelmää ja/tai vi hannesta ei ollut talossa. Tein entisistä poropottulaatikon.
Se aukeaa juuri oikein että voi torjua metrimortin hyökkäykset olohuoneesta ;3

>>373670
Juurikin näin. =D

11.08.2020 22:31:05 | 22:31:40
#373709 [+-] Piilota Suosittele

>>373702

Bendeleen suklaat siellä, tässä kun toinen on pudottamassa painoa >:3

torjua metrimortin hyökkäykset

Sehän nähdään! Mahdollisesti olen oppinut uusia niksejä villibörhkauteni aikana ;333

[ 13 viestiä | ]