>>354557 Hienot vedot oli. Näitä pikkuveikan kanssa käytiin Kaukovainiolla lainailemassa ja katsottiin vanhemmilta salassa silloin miljoona vuotta sitten. Tuli ihan nostalgia eilen :)
[
4 viestiä
|
]
⭰
Maailmojentekijät tietää...
Sartarin tuli (Jumalkuningas, 1/4)
Cyperpunk 2020
Pako
Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Velhopornoo
Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea
Celtic Music - Ode to the Fallen
Sartarin tuli (Ennustuksia, 3/3)
Joskus näin
Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4)
Seikkailut Worldmapilla
Itse sorvattu kynä
Pum pum
Cyberpunk & Dystopian Music Compilation | 1-Hour Ambient Mus
Dee n Dee
Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4)
Näkijätär
Hienoa taustamusiikkia
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
Rope
Hahmostatsit selitetty tomaateilla
The Upside to Dystopia - Cyberpunk/Outrun & Synthwave Mix