Perustaja ReijoKoiras

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 24.03.2019 16:02:25 Jäseniä 6 Vierailuja 1 154 Medioita 86

Kanava Reijo Koiraan sarjakuville

Ryppy ja Triggerström Ryppy ja Triggerström
Timppa lähtee Timppa lähtee
Ryppy diktaattorina osa IV Ryppy diktaattorina osa IV
Ryppy ja koronavirus osa IV Ryppy ja koronavirus osa IV
Ryppy valtuutettuna Ryppy valtuutettuna
Ryppy ja Tero Ryppy ja Tero
Ryppy ja Koponen Helsingissä osa III Ryppy ja Koponen Helsingissä osa III
Viimeiset rokottamattomat Viimeiset rokottamattomat
Ryppy, Koponen ja Muhammed Ryppy, Koponen ja Muhammed
Koponen saa piparia Koponen saa piparia
Ryppy lääkärinä osa VI Ryppy lääkärinä osa VI
Ryppy lääkärinä osa IX Ryppy lääkärinä osa IX
Pikku-Pertti koulussa osa V Pikku-Pertti koulussa osa V
Hyvää joulua luolaston porukalle! Hyvää joulua luolaston porukalle!
Suurinkvisiittori Suurinkvisiittori
Hassan hakee turvapaikkaa Hassan hakee turvapaikkaa
Ryppy, Koponen ja Opel Corsa Ryppy, Koponen ja Opel Corsa
Ryppy jakaa viisautta osa VII Ryppy jakaa viisautta osa VII
Ryppy ja Koponen toimittajina Ryppy ja Koponen toimittajina
Ryppy eläinlääkärinä osa II Ryppy eläinlääkärinä osa II
Sanna ja uskomaton tarjous Sanna ja uskomaton tarjous
Ryppy ja Pikku-Pertti katsovat televisiota osa II Ryppy ja Pikku-Pertti katsovat televisiota osa II
Ryppy jakaa viisautta osa X Ryppy jakaa viisautta osa X
Ryppy ja koe-esiintyminen Ryppy ja koe-esiintyminen
 1 038 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.69 MB, 1 tiedosto
06.05.2020 17:03:00
[ + 12 - | ]

Hassan hakee turvapaikkaa osa III

[42737] [hassan_hakee_turvapaikkaa3.jpg] [0.69 MB] [850x850] [] []
hassan_hakee_turvapaikkaa3.jpg

hassan

(7)  · 

turvapaikka

(7)
07.05.2020 17:42:13
#340139 [+1] Piilota Suosittele

Hus:U: "Minä jättä rasisti tienposke."
Tutkiva jannu: "Ei ollut ketään kyydissä. Et edes ajanut sitä tietä siihen aikaan."
Hus:U: "Minä jättä sen. Minä vihata rasisti!!!!!"
Tutkiva jannu: "Joo, se on nyt sillai, että ei sulla ollu ketään kyydissä. Valehtelusi paljastui."
Hus:U: "Muta olisi voinu ola. Vitu rasisti sinäki!"

[ 5 viestiä | ]