Perustaja ReijoKoiras

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 24.03.2019 16:02:25 Jäseniä 6 Vierailuja 1 154 Medioita 86

Kanava Reijo Koiraan sarjakuville

Mielenosoitus Pertinlaaksossa osa III Mielenosoitus Pertinlaaksossa osa III
Vanhus-Ryppy osa II Vanhus-Ryppy osa II
Ryppy baarimikkona osa VI Ryppy baarimikkona osa VI
Ryppy valtuutettuna Ryppy valtuutettuna
Hassan hakee turvapaikkaa Hassan hakee turvapaikkaa
Ville ja työhaastattelu Ville ja työhaastattelu
Ryppy työvoimavirkailijana osa III Ryppy työvoimavirkailijana osa III
Ryppy, Koponen ja Muhammed Ryppy, Koponen ja Muhammed
Ryppy ja isä osa II Ryppy ja isä osa II
Ryppy eläinlääkärinä Ryppy eläinlääkärinä
Ryppy ja vaarallinen joukkoharha Ryppy ja vaarallinen joukkoharha
Ryppy viinakauppiaana Ryppy viinakauppiaana
Naurunappulasarjis Naurunappulasarjis
Ryppy ja isä Ryppy ja isä
Ryppy ja Koponen toimittajina Ryppy ja Koponen toimittajina
Hyvää vappua Hyvää vappua
Ryppy ja Koponen menevät baariin Ryppy ja Koponen menevät baariin
Ryppy ja Koponen saunassa osa VI Ryppy ja Koponen saunassa osa VI
Ryppy lääkärinä osa IX Ryppy lääkärinä osa IX
Ryppy ja koronavirus osa IV Ryppy ja koronavirus osa IV
Ryppy ja Koponen katsovat televisiota osa II Ryppy ja Koponen katsovat televisiota osa II
Hassan hakee turvapaikkaa osa II Hassan hakee turvapaikkaa osa II
Vappukuva naurunappulan ajoilta Vappukuva naurunappulan ajoilta
Sanna ja uskomaton tarjous Sanna ja uskomaton tarjous
 1 042 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.69 MB, 1 tiedosto
06.05.2020 17:03:00
[ + 12 - | ]

Hassan hakee turvapaikkaa osa III

[42737] [hassan_hakee_turvapaikkaa3.jpg] [0.69 MB] [850x850] [] []
hassan_hakee_turvapaikkaa3.jpg

hassan

(7)  · 

turvapaikka

(7)
07.05.2020 17:42:13
#340139 [+1] Piilota Suosittele

Hus:U: "Minä jättä rasisti tienposke."
Tutkiva jannu: "Ei ollut ketään kyydissä. Et edes ajanut sitä tietä siihen aikaan."
Hus:U: "Minä jättä sen. Minä vihata rasisti!!!!!"
Tutkiva jannu: "Joo, se on nyt sillai, että ei sulla ollu ketään kyydissä. Valehtelusi paljastui."
Hus:U: "Muta olisi voinu ola. Vitu rasisti sinäki!"

[ 5 viestiä | ]