Eikö niitä ihmisiä jotka työskentelevät facebookille yhtään hävetä? Samaa voisi tietysti kysyä iltapaskan toimittajilta tai tosi-tv-ohjelmien tuotantotiimeiltä.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Nouto itse
Damn autocorrect
Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä
Naisten juttuja
Mystinen hoolomies
Mites teidän tuhmat joulukoristeet?
Auki vaan ja ebolarypäleet
Sulje ylös ja ota patukkani
Autokaupoilla
Ääliöt ääliöilee
Hyvä syy pelätä pimpotusta
Smooth
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
Salaliitto
Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet
Viettelyä
Mitä tänään syötäisiin?
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
Marcellan housupukudilemma
Pientä laittoo vailla -96 sevi väni myynnissä
Käytöstavat kunniaan idiootti!
Failbook
Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka