En oo ikinä pyyhkiny persettä julkisessa vessassa tai ostanu sitruunoita. Molempiin on sama syy - narkit putsaa neulojaan molempiin. Jos katotte tarkkaan Esson baarin vessassa niin siinä paperissa on pieniä reikiä. Ne tulee neulan pistoista. Jos niillä pyyhkii ittensä saa hepatiitit a:sta ö:hön. Sitruunassa on happoa joka kans sterilosioi neulat. Jos meette kauppaan ja katotte sit-ruunoita niin niissäkin on pieniä reikiä.
Miten se kun olet muutenkin joka aamu erilailla kipeänä, että miten siitä osaat erottaa, milloin ei saisi mennä töihin? Mulla on onneksi se etu, että kämppä on homeeton, niin nenän tukos alkaa vasta työpaikalla.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Pringles
Viettelyä
Käytöstavat kunniaan idiootti!
Arto ja Timo mietiskelee naisia
Heikompien puolustaja
Kissaihmiset
Sulje ylös ja ota patukkani
Julian oppitunti
Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla
Naisten juttuja 2
Naisten juttuja
Sairaalareissu
Sekalaisia
Turun roskalava
Jeccu
Pientä laittoo vailla -96 sevi väni myynnissä
Ääliöt ääliöilee
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän