Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 569 Medioita 140

feissarimokat

Poikaystävä nukkuu Poikaystävä nukkuu
Damn autocorrect Damn autocorrect
Miestenhuoneen ovi jäi auki Miestenhuoneen ovi jäi auki
Pringles Pringles
Sulje ylös ja ota patukkani Sulje ylös ja ota patukkani
Failbook Failbook
Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet
Pauliina ostaa lasolia ja somessa saa riidan mistä tahansa Pauliina ostaa lasolia ja somessa saa riidan mistä tahansa
Hamppari ja ranualaiset Hamppari ja ranualaiset
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
Kirpputorilla Kirpputorilla
Salaliitto Salaliitto
Just lobedi Just lobedi
Kissaihmiset... Kissaihmiset...
Surkuisa näky roskiksella ;___; Surkuisa näky roskiksella ;___;
Sekopäisiä Sekopäisiä
Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki... Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki...
Höhhöhöö! Höhhöhöö!
Mitä tänään syötäisiin? Mitä tänään syötäisiin?
Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti
Huoruli luuli liikoja Huoruli luuli liikoja
Kissaihmiset Kissaihmiset
Jedicle cat Jedicle cat
Siemennestettä itkevä karhu Siemennestettä itkevä karhu
 915 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 08.02.2020 23:01:39
[ + 6 | ]

Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä

[39437] [0.jpg] [0.14 MB] [519x1487] [] []
0.jpg

nightwish

(8)  · 

feissarimokat

(147)  · 

uv-säteily

 · 

planeetan tuho

 · 

facebook

(181)  · 

planeetta

(8)  · 

kuolema

(82)
08.02.2020 23:45:27
#304625 [+-] Piilota Suosittele

Ilmasto ja ylipäätään planeettamme tila (mm. muovia täynnä olevat meret) on toki tärkeä asia, mutta kun media on saanut yhdet jos toiset Tiinat sekoilemaan ja hallitusta myöten tehdään mielipuolista mikronäpräystä, jotta Gretat ja Tiinat saisivat nukkua yönsä rauhassa.

Jos ilmastorahasto oikeasti keskitetään cleantech-innovaatioiden yritystueksi, se on sentään hyvä asia, mutta pahoin pelkään, että muutama paikallinen Himanen + muut Hyvä Veli -koplarit ottavat kivat rahat taskuihinsa ja Samariini keskittyy vain verottamaan ja rankaisemaan työtä tekevää luokkaa harhaluuloissansa, joihin kuuluu mm. 2030 liikenteen päästövähennykset.

09.02.2020 00:48:12
#304654 [+-] Piilota Suosittele

Voitais muuten laittaa tulille kampanja "pakastimet ilmastonmuutosta vastaan" ja jäädyttää niin paljon jääkuutioita kuin pakastimesta lähtee!

09.02.2020 23:44:43
#304997 [+-] Piilota Suosittele

Hahhah.. voihan perse mitä tolloja maa päällään kantaa.

Kun lapset olivat taaperoita, ruoanlaittoon meni vaimon osalta 10-15 minuuttia pidempään kuin mun (30s) (koskee myös petipuuhia joten turpa kii), koska luki artikkelin jossa mikroaallot säteilyttävät ruokaan myrkyllistä säteilyä.

Meni puol vuotta kehittää teoria miten selittää miksi se ei ole mahdollista. Mansplaining tai joku vammanen uudissana.

[ 5 viestiä | ]