Kokeilin pentuna röökiä. Meinas aivot lentää pihalle. Vittu. Siinä hetkessä tajuntaan riipi ajatus, että ei jumalauta mitä pellejä ovat saatana ja maksavat siitä vielä kovat hinnat.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Nyt loppu pelleily
yövalo
Mee pelle vittuhun!
Öitä
Öitä
Temppuilija
Hirviö osa 2
Öitä
Voileipää, saatana!
Söötti tyttö alkaa tanssimaan
Tuomas tankkilaite
Pihamenninkäinen
Darra Paavo
New Beginning
Zonelta poistuminen pyhäinmiestenpäivänä
Hyvää yötä
Hyytävää joulua
I am the devil and I'm here to do the devil's work