Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 152 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
iltapala iltapala
nisti kys nisti kys
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
nuudelipitsa nuudelipitsa
Ruokea Ruokea
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Safkandeerosta Safkandeerosta
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Jotai homostelua Jotai homostelua
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Hyvät setit Hyvät setit
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Toimii Toimii
mässyt mässyt
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
 346 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 01.05.2026 11:04:16
[ + 1 | ]

Spydäriä

[87761] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [593x1058] [] []
tiedosto.jpg

pyttipannu

(7)  · 

mättö

(67)  · 

ruoka

(404)
01.05.2026 11:05:46
#751526 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria siinä sulle se mun vappuspydäri. Ihan on x-tran 2kg säkistä pyttistä jota on tuunattu nakeilla ja lihapullilla. Sekä kolme kananmunaa paistettuna, koska pyttikseen kuuluu muna

01.05.2026 14:50:57
#751552 [+-] Piilota Suosittele

>>751551
Oollannin on järkky kallista. Mä saan 2kg x-traa samalla hinnalla mitä 400g oollannin. On se ihan ok ja ihan jees mutten hinnan takia raaski. Mielummin tuunaa sitte

02.05.2026 15:05:59
#751659 [+1] Piilota Suosittele

>>751656
Luurissa on vähän liiankin tehokas salama, jos mä otan kuvan spaghetista niin ihan kuin puolet tomaattikastikkeesta katoaa valosuuden myötä. Mun pitää vähä opetella noita asetuksia, mutta idea oli se että eka pyttis uuniin ja samalla 225C tauluun. Sit ku pyttis on melkee saavuttanu sen 225C niin lihapallid ja nakit pellille. Sit se 225C täyteen ja hetken päästä laita nollille ja anna olla jälkilämmöllä hetki. Ihan rapsakkaa tuo oli syödes. Toki kananmuna oli omalla pannulla

02.05.2026 16:52:29
#751675 [+1] Piilota Suosittele

>>751659 Itellä paha tapa, että kun paistaa jotain pannuun/uuniin kuuluvaa, niin siinä pitää olla sellanen sävy, että se nauttii parempia sosiaalietuja, kuin kokki ite :D

[ 7 viestiä | ]