Joskus on kiva leikkiä sekapastalla. Esimerkiksi makaroonit imee sitä tomaattikastiketta sisäänsä, kun taas spaghetti ei oikeen ime yhtään. Usein rakettispaghettia sekä makarooneja sekotellu keskenään tästä syystä. Samanlailla toi putkilopasta on vähän tylsää yksinään
[
4 viestiä
|
]
⭰
Lahnasta lohi
MMmmmMmm..
Kermainen läskisoossi
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Home pizza
Risteilymätöt
Palapaistia
Lihapullat muusilla
6/5 maistuu pepperoni
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Päivän safkat
Yö mätöt
Niin hyveä kasvis keittoa
Toissapäivänen pippuripihvi
aamupala
7/10
Yön läskeilyt
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija