Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 115 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

mättöjä mättöjä
Herknua tullssa Herknua tullssa
mässyt mässyt
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
kesän merkki kesän merkki
Noodlewich Noodlewich
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
nuudelipitsa nuudelipitsa
Gourmet kana Gourmet kana
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
kotipizza kotipizza
Kuun loppu Kuun loppu
Mässyt Mässyt
 887 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.19 MB, 1 tiedosto
10.10.2021 22:27:15
[ + 2 | ]

4x Pepperoni

[57297] [0.png] [1.19 MB] [960x433] [] []
0.png

koti-pizza

 · 

pepperoni

 · 

quadro

 · 

4x suolaista

10.10.2021 23:07:01
#507074 [+3] Piilota Suosittele

Kyllä tuonne ainakin 1 jauheliha olisi pitänyt pohjalle laittaa. Pepperonia onkin sitten tuollain semi-ok:sti nyt. Aina voisi tietysti yhden lisäkierroksen vielä sitäkin ottaa.

10.10.2021 23:13:47
#507080 [+-] Piilota Suosittele

>>507077

Itse menen yleensä tuplajauheliha, pepperoni ja aurajuusto -linjalla. Jos on 5 täytettä, niin sitten toinen pepperonikin.

Joskus ennen muinoin tuli salamia otettua yhdeksi täytteeksi, mutta joissain ählämipaikoissa salami on jotain kuivatettua rustoista koiraa ja aivan hirveätä, niin on tullut sitten yllätysten minimoimiseksi jätettyä salami pois kokonaan.

10.10.2021 23:16:38
#507081 [+-] Piilota Suosittele

>>507080 MIetin kyllä tripla-pepperoni-aura-comboa kanssa :D Jaihan sillä Koti-Pizzasta otin, että saa varmasti oikeaa pepperonia, eikä tavan metua. Äkisti kuulostaa kamalalta, mut ei tuota karvakäsiversiona pystyisi vetämäänkään :D

11.10.2021 15:02:05
#507169 [+-] Piilota Suosittele

Tilaa vaa pizzan ilman täytteitä eli juustopizzan, ja viskelee ite puol pakettia noita tonne sekaan. Tarvi vittu 18€:tä moisesta maksaa.

12.10.2021 12:01:06
#507376 [+-] Piilota Suosittele

>>507290
12.90e

Ei se niin paha perhepizzasta ole. Tuo ei näytä siltä.

Paras pizzeria veloittaa perhepizzasta jo vähintään 16€, 4-5 täytteellä jotain 20€. Hinnat ovat kaksinkertaistuneet samassa paikassa 20 vuodessa.

Maksan kyllä kun yleensä pojille tilaan, ja jos alta 30min, maksan myös tippiä. He tietävät tämän.

[ 10 viestiä | ]