>>491581 Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.
[
9 viestiä
|
]
⭰
sosig
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Joulupäivän läskimahapitsaa
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am