Onneksi ratkaisusi käyttää pakastetta tuskin herätti mitään suuria tunteita ;3 "Nää yhdet on ihan ok, mutta en ehkä söisi... noihin toisiin en halua edes sekaantua" >:3
[
10 viestiä
|
]
⭰
Nötköttiä leivän päälle
Carnivore aamupala
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Ranualaiset munalla
Papuja ja rapuja
Ruokea suatana
damn that's a bread
Lihan savustusta
Riisikana sörsselssön
Mässyt
Eväsleivät
Carnivore illallinen
Setit
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Nam
Helposti paras tubettaja
Naku pyys
Kanalihapulla soppaa
Vittuillakseni pistin ananasta
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.