Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 117 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Iltapala Iltapala
hämBööga hämBööga
Kebua taas Kebua taas
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Gurmeeta Gurmeeta
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
sianliha herkku sianliha herkku
Makamös Makamös
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Korttiresepti Korttiresepti
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Terveysruokaa Terveysruokaa
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Iltapalaa Iltapalaa
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
 901 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
30.08.2019 14:55:38
[ + 2 | ]

Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta

[33848] [20190830_145311.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
20190830_145311.jpg

kanakebab

 · 

juuh elikkäs

(71)
30.08.2019 17:41:43
#241643 [+-] Piilota Suosittele

>>241640
Runkkaaminen on terveellistä.

Niinhän ne sanoo. Sanovat myös että parisuhde on terveellistä.

nyt lentää sperma

En tarvinnut tätä informaatiota. Noh, onhan se kivempaa että se sperma lentää naisen sisään. Vaikka korvaan. Onhan niillä aukkoja.

30.08.2019 22:05:59
#241738 [+-] Piilota Suosittele

>>241589 Iha jees/5, toi valkonen mähnä sopi aika hyvin ransujen dipiks. Punasipulitki oli tuoreita eikä liian vahvoja eikä sellasia vehkeeltä maistuvia tummuneita vanhoja paskoja.

31.08.2019 10:56:39
#241873 [+-] Piilota Suosittele

>>241738
Sipulit? Aah joo, itse en niistä perusta. Enkä jalapenoista, oliiveista tai fetajuustosta, vaikka joskus kelpaavat, mutta salaatti kebabin ja ranskisten kanssa on hyvää.

[ 15 viestiä | ]