Näyttää aika järkyttävältä, mut mausta vaikee sanoa ku ei pienentäkää hajua mitä tossa on. Taino vissii riisii, paprikaa, sipulii, juustoo, ruskeeta kastiketta tms(?), jotain ruskeeta mössöö jonka päälle o heittetty jotain vihreetä "värin vuoks" tms vammailua. Ja ilmeisesti toi ruskeekastike(?) on aivan järkky rasvasta ku lautasella näyttäs lilluvan iha sitä rasvaa. Tai sitte se o tosta juustosta, mistä se varmaa onki. Mut ¯\_(ツ)_/¯
[
9 viestiä
|
]
⭰
sianliha herkku
Uitmester
Sam läskeilee
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Lohea ja muuta settiä
Pekonikanaa saatana
Keittiön löytö 2
Kuun loppu
Soppamies
Palasta
Lasagne
Iltapala
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija