Näyttää aika järkyttävältä, mut mausta vaikee sanoa ku ei pienentäkää hajua mitä tossa on. Taino vissii riisii, paprikaa, sipulii, juustoo, ruskeeta kastiketta tms(?), jotain ruskeeta mössöö jonka päälle o heittetty jotain vihreetä "värin vuoks" tms vammailua. Ja ilmeisesti toi ruskeekastike(?) on aivan järkky rasvasta ku lautasella näyttäs lilluvan iha sitä rasvaa. Tai sitte se o tosta juustosta, mistä se varmaa onki. Mut ¯\_(ツ)_/¯
[
9 viestiä
|
]
⭰
Lasten kossua ja litukka kolaa
Nyt maistuu tämmönen mättö
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Koronamös
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Setit
Läskeilyä
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
kuosipala
Tonnikalapihvi höysteillä
Siitä nopea nakkikeitto
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
1.2kg naudan läskiä
Kusetettua sikaa
Päivän safkat
Lampaanpaisti uuniin
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.