Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Korttiresepti Korttiresepti
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Läskeilyä Läskeilyä
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
iltapalani iltapalani
Bon apetit Bon apetit
Makamös Makamös
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
@-
 815 näyttökertaa, 8 viestiä, 5.11 MB, 1 tiedosto
08.05.2019 23:35:46
[ + 1 | ]

Setit

[29346] [20190508_232228.jpg] [5.11 MB] [4128x3096] [] []
20190508_232228.jpg

mässyt

(7)  · 

kaljaa

(37)
09.05.2019 08:55:55
#199569 [+-] Piilota Suosittele

199546


Ei baarista saa tuon parempaa. Mutta onhan se mukava kattoa kun muilla ei ole varaa kuin kaljaan ja @slayjer vaan porskuttaa vienossa sievässä
Elikkä järkijuominen kunniaan. Syödään sitä ruokaa bendele. :3

09.05.2019 10:14:42
#199585 [+-] Piilota Suosittele

>>199569
Toi näyttää iha sellaselta euron extra-pakaste pizzalta mis o lisätty tilkka juustoa ja paistamise jälkee pari majoneesi tippaa. Noh tuskin toi montaa euroa verotti. Tai toivottavasti. Mutta kyllä jossain mestoissa saa ihan jopa syötävää ruokaa. Tai siis ei mitään kunno safkaa, mut ihan omatekemiä hamppareita tms ei mikää 50snt mikro hamppari joho juusto ja vähä ketsuppia välii :D

[ 8 viestiä | ]