Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 03.09.2018 22:55:37 Jäseniä 6 Vierailuja 941 Medioita 82

Näkki syö nämä mediat

vitut vitut
Miksi? Miksi?
serkulta ostin serkulta ostin
Caramelldansen Caramelldansen
Vihreät Vihreät
nopeat unet nopeat unet
Nyt sattu Juhaa Nyt sattu Juhaa
Poliisi etsii sporttisia moniosaajia Poliisi etsii sporttisia moniosaajia
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Puhdasta tulee Puhdasta tulee
kosolan silmistä nähtynä kosolan silmistä nähtynä
Reikä Reikä
Paita Paita
Ryppy työttömänä Ryppy työttömänä
tukan leikkuu tukan leikkuu
Husu Husu
aisa aisa
HALUUKO JOKU KAHVIA HALUUKO JOKU KAHVIA
taikatemppu taikatemppu
russian rage russian rage
Ei oo trukkikorttia Ei oo trukkikorttia
mä putoooan mä putoooan
Se on vain tupakka Se on vain tupakka
Kisun välipala Kisun välipala
 642 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto
01.10.2019 18:30:07
[ + 11 | ]

natsi ankka

[34974] [0.gif] [2.09 MB] [452x337] [] []
0.gif

aku

(161)  · 

ankka

(188)  · 

natsi

(251)  · 

swastika

(14)
02.10.2019 07:17:38 | 07:22:44
#253827 [+-] Piilota Suosittele

>>253797
Tiedän. Olen saanut kerättyä nämä erilaisina julkaisuina vuosien varrella. Suomessa julkaisitiin vuosia sitten Chronological Donald DVD paketteja, joista löytyi osa mm. Hitler ja Japani propagandasta. Jostain syystä osan taas sai vain suomessa julkaisemattomissa paketeissa ja ne piti tietysti erikseen hommata ulkomailta. Tämä siis aikana kun waretuksessa siirtyi paskoja DivX koodattuja aveja, eikä niiden laatu tyydyttänyt Donald Duck entusiastia.

ps. Olen kertonut tämän ennenkin, mutta mulla on aika hyvä käsitys sotapropagandasta. Sain aikoinaan kertättyä satoja suomessa levitettyjä lentolehtisiä, värillisiä ja mustavalkoisia. Kokoelma oli suorastaan kateutta herättävä. Neuvostoliitolla oli ihan oma tatsinsa siihen miten esitellä mm. vankileirien oloja pienissä paperilappusissa. Sitten jossain muutossa se saatana katosi ja vitutus oli armoton.

02.10.2019 07:27:46
#253828 [+-] Piilota Suosittele

>>253827
Pakko vilkasta mitä tube sanoo. Taas. Muistaakseni se oli hauska.

700 megan leffa ja 8h odotus, mutta ainakin yhteys oli aina vakaa toisin kuin tällä 4g:n perkeleellä. Tässä on sentään 3 linkkitornia 0,5 ja 2x 2km säteellä saatana.

[ 7 viestiä | ]