Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 03.09.2018 22:55:37 Jäseniä 6 Vierailuja 941 Medioita 82

Näkki syö nämä mediat

dolan ja hupu dolan ja hupu
Pääsiäisdiagnoosi Pääsiäisdiagnoosi
Lopettaja Varg Lopettaja Varg
Allahu akbar Allahu akbar
hitleri hitleri
Swastika Swastika
Paita Paita
Rauhanomainen mielenosoittaja ei riko tavaroita Rauhanomainen mielenosoittaja ei riko tavaroita
f25 f25
Miksi? Miksi?
kesä auto kesä auto
Rikkaus Rikkaus
kissan elvytys kissan elvytys
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
Puhdasta tulee Puhdasta tulee
Hyvää itsepäisyyspäivän aattoa Hyvää itsepäisyyspäivän aattoa
Poliisi etsii sporttisia moniosaajia Poliisi etsii sporttisia moniosaajia
JE SUIS JE SUIS
oho oho
Vedellään Vedellään
taksimestari taksimestari
Vihreät Vihreät
Se on vain tupakka Se on vain tupakka
Kisun välipala Kisun välipala
 642 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto
01.10.2019 18:30:07
[ + 11 | ]

natsi ankka

[34974] [0.gif] [2.09 MB] [452x337] [] []
0.gif

aku

(161)  · 

ankka

(188)  · 

natsi

(251)  · 

swastika

(14)
02.10.2019 07:17:38 | 07:22:44
#253827 [+-] Piilota Suosittele

>>253797
Tiedän. Olen saanut kerättyä nämä erilaisina julkaisuina vuosien varrella. Suomessa julkaisitiin vuosia sitten Chronological Donald DVD paketteja, joista löytyi osa mm. Hitler ja Japani propagandasta. Jostain syystä osan taas sai vain suomessa julkaisemattomissa paketeissa ja ne piti tietysti erikseen hommata ulkomailta. Tämä siis aikana kun waretuksessa siirtyi paskoja DivX koodattuja aveja, eikä niiden laatu tyydyttänyt Donald Duck entusiastia.

ps. Olen kertonut tämän ennenkin, mutta mulla on aika hyvä käsitys sotapropagandasta. Sain aikoinaan kertättyä satoja suomessa levitettyjä lentolehtisiä, värillisiä ja mustavalkoisia. Kokoelma oli suorastaan kateutta herättävä. Neuvostoliitolla oli ihan oma tatsinsa siihen miten esitellä mm. vankileirien oloja pienissä paperilappusissa. Sitten jossain muutossa se saatana katosi ja vitutus oli armoton.

02.10.2019 07:27:46
#253828 [+-] Piilota Suosittele

>>253827
Pakko vilkasta mitä tube sanoo. Taas. Muistaakseni se oli hauska.

700 megan leffa ja 8h odotus, mutta ainakin yhteys oli aina vakaa toisin kuin tällä 4g:n perkeleellä. Tässä on sentään 3 linkkitornia 0,5 ja 2x 2km säteellä saatana.

[ 7 viestiä | ]