Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 180 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Crush 40 ft. The Qemist - Green light ride Crush 40 ft. The Qemist - Green light ride
DEVILDRIVER - Daybreak (OV) DEVILDRIVER - Daybreak (OV)
American Made American Made
Deorro - Five Hours Deorro - Five Hours
Metsatöll ft. Marta Laan - Ballaad punastest paeltest (Terevisi Metsatöll ft. Marta Laan - Ballaad punastest paeltest (Terevisi
Mielesi tekee nyt ladata Kiihdytyspeli Mielesi tekee nyt ladata Kiihdytyspeli
LIQ feat. Yuzuki Yukari - Brainwash Experiment LIQ feat. Yuzuki Yukari - Brainwash Experiment
Kauniit ihmiset Kauniit ihmiset
ゆよゆっぺ (Yuyoyuppe) -『Wolf』 ゆよゆっぺ (Yuyoyuppe) -『Wolf』
Rytmihäiriö - Osaako huora uida? Rytmihäiriö - Osaako huora uida?
Norman Greenbaum - Spirit In The Sky Norman Greenbaum - Spirit In The Sky
Mana Mana - Maria Magdaleena Mana Mana - Maria Magdaleena
Marilyn Manson - Running To The Edge Of The World Marilyn Manson - Running To The Edge Of The World
Mistä ilo voisi tulla elämääni? Mistä ilo voisi tulla elämääni?
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
onkos vielä villihevoossiiaa onkos vielä villihevoossiiaa
Marilyn Manson - DON'T CHASE THE DEAD (OV) Marilyn Manson - DON'T CHASE THE DEAD (OV)
Namu täti Namu täti
Foo Fighters - Walk Foo Fighters - Walk
Jaakko Teppo - Hilma Ja Onni Jaakko Teppo -  Hilma Ja Onni
Giuseppe Tartini: Devil's Trill Sonata Giuseppe Tartini: Devil's Trill Sonata
Iron Maiden - Transylvania Iron Maiden - Transylvania
Hapsiaisellemme <3 Hapsiaisellemme <3
Trance 90's Trance 90's
 728 näyttökertaa, 1 viesti, 4.56 MB, 1 tiedosto
16.04.2018 23:53:06
[ + 1 | ]

Ajattara - Mitä kuolema parantaa?

[10829] [Ajattara---Mita-kuolema-parantaa_-[360p].webm] [4.56 MB] [480x360] [] []

hanki

(6)  · 

noita

(15)  · 

kuolema

(82)
16.04.2018 23:54:07 | 00:05:55
#47905 [+-] Piilota Suosittele

Vuolee ajatus hiljaisuudesta patsaan
Se murenee heti kun paikkansa muistaa
Takoo nälkä kuvia unettoman silmään
Tuonen tyttäret laulaa kutsuaan kylmää

Ei juutu huutosi enää häpeään
Kun veljesi ympärillä häviää
Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää
Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään

Oi tule luoksemme
Olit rampa tahi sokea
On lähtösi varma
Halpa ja nopea
Ei ihminen ansaitse saada parempaa
Sitä ei ole
Mitä kuolema ei voi parantaa


Ei juutu huutosi enää häpeään
Kun veljesi kaikki ympärillä häviää
Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää
Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään


Toinen perään pysähtyy
Jalkojaan itkemään
Ruumiiden keskellä
Katsoo verisiä käsiään
Hetkeksi kaikki hidastuu
Eikä tunne mitään
Nyt se on loppu
Nyt ei enää

"Sitä ei ole
Mitä kuolema ei voi parantaa"

[ 1 viestiä | ]