Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 356 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Pendulum - Vault Pendulum - Vault
NEWSTED - King of the Underdogs (Official Video) NEWSTED - King of the Underdogs (Official Video)
naku naku naku naku
Саша Чест feat Timati - Best friend Putin Саша Чест feat Timati - Best friend Putin
Muhvinsilaulu Muhvinsilaulu
Puolalainen Lehmä Puolalainen Lehmä
Who ya gonna call? Who ya gonna call?
King's Bounty (PC-98) - Track 4 (Saharia) King's Bounty (PC-98) - Track 4 (Saharia)
Party Boy Biitti Party Boy Biitti
Lene, meine liebling Lene, meine liebling
Bloodhound Gang - Altogether Ooky (OV) Bloodhound Gang - Altogether Ooky (OV)
Makeup and vanity set - It's our rules now Makeup and vanity set - It's our rules now
Gogol Bordello (Feat. Regina Spektor) - Seekers & Finders - Gogol Bordello (Feat. Regina Spektor) - Seekers & Finders -
Duran Duran - Come Undone (OV) Duran Duran - Come Undone (OV)
Thee Oh Sees - The Dream Thee Oh Sees - The Dream
Volbeat - Still Counting Volbeat - Still Counting
Yngwie Malmsteen - Far Beyond The Sun HD Yngwie Malmsteen - Far Beyond The Sun HD
Cuban Pete Cuban Pete
Namu täti Namu täti
Pyhänhäväistyspäivän kunniaksi Kuningasta Pyhänhäväistyspäivän kunniaksi Kuningasta
Krang - The Hate You Advocate Krang - The Hate You Advocate
Donald Trump - Person, Woman, Man, Camera, TV : Remix Donald Trump - Person, Woman, Man, Camera, TV : Remix
Die Krupps - To the Hilt Die Krupps - To the Hilt
Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version
 793 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
15.12.2020 22:35:39
[ + 0 | ]

Snatcher - One Night in Neo Kobe City


sega cd

 · 

mega drive

(6)  · 

genesis

(10)  · 

konami

(5)
18.12.2020 02:33:00 | 02:34:16
#421126 [+-] Piilota Suosittele

>>420536
Olen vielä sen verran amatööri poseri, että aloitin tällaisella "helpolla" :D
Omasta mielestä paras on Beyond Sorrows, mutta en osannut päättää postaanko sen alkuperäisen PC-88- vai CD-version, joten laitoin sitten tämän.
Com Truise - Norkuyyuyuy

Yleisesti ottaen tykkään enemmän alkuperäisistä kappaleista, mutta tämä oli kyllä aika päräyttävä. Ilmankos Youtubekin sitä on halunnut pitkin viikkoa suositellakin.

[ 4 viestiä | ]