Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 9 268 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

Inki pinki ponki Inki pinki ponki
Mä haluun sua viihdyttää Mä haluun sua viihdyttää
Kantasuomalaista musiikkia Kantasuomalaista musiikkia
All that remains - Some of the people, all of the time All that remains - Some of the people, all of the time
Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics) Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics)
LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip
En tehny ite joten tuli kalliiks En tehny ite joten tuli kalliiks
Running in the 90s [1 hour] Running in the 90s [1 hour]
Meat Grinder Meat Grinder
Mut mitäs sanot tästä? Mut mitäs sanot tästä?
Jaroslav Jevdokimov: Za Dunajem Jaroslav Jevdokimov: Za Dunajem
Perseen imemistä Perseen imemistä
Pikakassa - Maku Asia Pikakassa - Maku Asia
When in Rome - The Promise When in Rome - The Promise
Dont worry about the virus Dont worry about the virus
Sea doggos Sea doggos
Fit for a king - Bitter end Fit for a king - Bitter end
Dance with the Dead - Scar Dance with the Dead - Scar
Royco Cup-a-soup Royco Cup-a-soup
Alice Human Sacrifice Alice Human Sacrifice
Steven Wilson - The Same Asylum As Before Steven Wilson - The Same Asylum As Before
Åttopojat-Sörkan sällit Åttopojat-Sörkan sällit
Korn - Blind (OV) Korn - Blind (OV)
Jungle flute Jungle flute
 1 000 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
24.10.2020 00:16:38
[ + 2 | ]

Grand Theft Auto 2 - Theme


gta

(42)  · 

grand theft auto

(6)  · 

rockstar

 · 

ez rollers

 · 

short change

24.10.2020 01:54:59
#402070 [+-] Piilota Suosittele

GTA2 oli joku hämärä venäläinen piraatti. Toimi, mutta oli venäjää joukossa. Jäi vähiin sen pelaaminen ja panos siirtyi johonkin muihin aikakauden peleihin. Varmaan tyyliin Carmageddon, NHL ja sillee.

24.10.2020 02:21:04
#402078 [+-] Piilota Suosittele

Oli hieno peli. Tekken2 ja Crimson Skies. COD2. Mutta kuitenki myöhemmin tuli Need For Speed Underground2. Täysin lyömätön.

24.10.2020 03:17:34
#402085 [+-] Piilota Suosittele

>>402070
Carmageddon oli kyllä kova, Doom 2:n ohella.
2000-lukua lähestyessä taisi itsellänikin olla lähestulkoon kaikki siihen aikaan pelaamani PC-pelit velipojan ja serkkujen ansiosta jonkinlaisia piraatteja, koska en muista niissä olleen oikeastaan musiikkeja ollenkaan, vaikka muuten moitteetta toimivatkin.
CD-tasoista musiikkiakin (jota ei kaikissa ollut edes vaihtoehtona) tosin sai MIDI-tirinän sijaan, jos omisti alkuperäisen levyn.

24.10.2020 04:50:27
#402088 [+-] Piilota Suosittele

>>402087
Steam ja GOG.com taitaa nykyään olla ainoat paikat, josta tuon saa ihan ostamalla ostettua.
Toki googlettamalla pelin nimen kanssa "abandonware" tai "freeware" saattaa vieläkin ehkä löytyä jokin ns. ilmaisversio, mutta kylkiäisenä saattaa tulla muutakin. Vähän niin kuin ennen vanhaan.
Joku fiksumpi saattaisi mainita tässä välissä jotain torrenteista, mutta itse en ole niitä koskaan tottunut käyttämään.

[ 6 viestiä | ]