Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 196 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Takin' a Ride Takin' a Ride
tekno kissa tekno kissa
CMX - Arkangeli CMX - Arkangeli
Luukku 12 Luukku 12
led zeppelin led zeppelin
Tikkakosken Mannekiinit - Korsuorkesteri Tikkakosken Mannekiinit - Korsuorkesteri
Dickhead Dickhead
Death Strike - Fuckin’ Death (full album, 1991) Death Strike - Fuckin’ Death (full album, 1991)
Afroman - Colt 45 Afroman - Colt 45
Bee Gees - Tragedy Bee Gees - Tragedy
Potti räjäytetty Potti räjäytetty
Corey Taylor - Snuff (Acoustic) Corey Taylor - Snuff (Acoustic)
Ministry - Burning Inside (OC video) Ministry - Burning Inside (OC video)
Anathema - Springfield Anathema - Springfield
B-CLASS HEROES - 鬱P B-CLASS HEROES - 鬱P
Reikämamma Reikämamma
Hapsin synttärit Hapsin synttärit
Miten tehdään Leevien biisi Miten tehdään Leevien biisi
SABATON - Soldier Of Heaven SABATON - Soldier Of Heaven
Red Threat (Synthwave - Retrowave - Darkwave Mix) Red Threat (Synthwave - Retrowave - Darkwave Mix)
Johnny Cash - Out Among The Stars Johnny Cash - Out Among The Stars
Xmal Deutschland - Polarlicht Xmal Deutschland - Polarlicht
Betraying the Martyrs - Parasite (OV) Betraying the Martyrs - Parasite (OV)
Stayin' inside Stayin' inside
 744 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
09.07.2020 23:13:41
[ + 2 | ]

lastenohjelmien alkuja


lasten ohjelma

10.07.2020 11:26:38 | 11:31:30
#364072 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkia näitä on tullut kyllä katsottua lapsena ja vähän vanhempanakin, paitsi toi Sinisen talon nalle, joka oli aivan paskaa. Tästähän puuttuu monia hyviä, esim Maija Mehiläinen, Tao Tao, Babar..jne. Ja koska itse katselin paljon Cartoon Networkiä, nostalgisoin myös Tom ja Jerryä, Dexterin laboratoriota, Cow and Chicken, Courage the cowardly dog yms yms. Noita kun jostain vielä näkisi niin olisin onnellinen.

Edit: Lisäisin vielä mainiot Alfred J. Kwak sekä Matka maailman ympäri.

10.07.2020 19:37:56
#364132 [+-] Piilota Suosittele

Sykerö tosiaan oli vähän liian pelottava tai omituinen. Nils Holgersonin seikkailut ne vasta kauhukuvia olikin. Jossakin välissä tuli sitten Tiny Toons näköradiosta ja mitä niitä muita sillon olikaan. No Beavis ja Butt-Head tietenkin.

10.07.2020 20:35:02
#364143 [+-] Piilota Suosittele

>>364132
Nils oli ihan huippu. Smirre kettu sai vaan aina ikävästi nenillen... :(

Ja matka mailman ympäri 80 päivässä sekä Olipa kerran sarjat. Parhautta...

11.07.2020 19:28:24
#364294 [+-] Piilota Suosittele

>>364143
Niin muuten, Nils Holgersson ja Olipa kerran elämä. Ihan huippuja.

Sitten mikäs se oli, Kaukametsän pakolaiset? Myös loistava, mut se tais olla leffa?

12.07.2020 09:53:13
#364377 [+-] Piilota Suosittele

>>364294
Kaukametsän pakolaiset on vuosina 1992–1995 esitetty 39-osainen piirrossarja, joka tehtiin eurooppalaisena yhteistuotantona. Näin ties wikipedia sanoa.

Mulle pikkasen liian uusia, samoin ko Muumitki. Mut Maija Mehiläisiä tuli kateltua, siis niitä alkuperäsiä. Tätin tykönä oliki sitten Filmnet ja sieltä tuli Inspector Gadget. Jotenki teki vaikutuksen, ku muistan vieläki, vaikken vaikken ole nähnyt kun ihan muutaman jakson...

12.07.2020 16:34:02
#364421 [+-] Piilota Suosittele

>>364377
Joo, sarja tais olla. Ei enää voi muistaa. Ja puhuin kans tosiaan siitä alkuperäisestä Maija Mehiläisestä, jostain 70-80-luvulta? Tai en tiedä onko se alkuperänen, mutta vanha kuitenkin.

[ 13 viestiä | ]