Tämä on viimeinen veripiiri Täällä katsotaan totuutta Uuden jumalan julkea poika Odottaa isältään sanaa
Tämä on viimeinen rytmipaikka Täällä syljetään käsiin Maalatut vartalot tanssii kehää Manaa mustaa petoa
Synkeä autius korpimailla Odottaa turhaan kevättä Sade piiskaa seinät kumoon Kaikki kylmä tulee taivaasta
"minä en koskaan milloinkaan Tule lausuntoja antamaan Sillä niiden takaa Petollisuus soi"
Niin se kukka on kätketty Kunne sen siemen on haudattu Maasta se tulee ja maahan menee Maasta on ihmisen hulluus luotu Ihmisen notkoihin nousee talot Ihmisen vuorille varastot Sotaa on käyty jo niin monta Vuotta maan ja taivaan kanssa
Synkeä autius korpimailla Odottaa turhaan kevättä Sade piiskaa seinät kumoon Kaikki kylmä tulee taivaasta
"minä en koskaan milloinkaan Tule lausuntoja antamaan Sillä niiden takaa Petollisuus soi" x2
Täytyisi kyllä kuunnella enemmän CMX. Nykyisellään en juurikaan ole kuunnellut. Lähinnä itseen on iskenut kivinen kirja, punainen komentaja ja elementa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
SOAD - Question
The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV)
The Human League - Don't You Want Me
Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV)
Hapsiaisellemme <3
Rayman - Harmony
Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies
Chris Isaak - Wicked Game (OV)
Kansas - Carry on Wayward Son (OV)
Fear Factory - Edgecrusher
CMX - Ei Yksikään
Noria
Kataklysm - Push the venom
Jean Sibelius - 2. sinfonia (Karajan ja Berliinin filharmonikot)