Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 10 211 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

SOAD - Question SOAD - Question
The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV) The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV)
The Human League - Don't You Want Me The Human League - Don't You Want Me
Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV) Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV)
Hapsiaisellemme <3 Hapsiaisellemme <3
Rayman - Harmony Rayman - Harmony
Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies
Chris Isaak - Wicked Game (OV) Chris Isaak - Wicked Game (OV)
Kansas - Carry on Wayward Son (OV) Kansas - Carry on Wayward Son (OV)
Fear Factory - Edgecrusher Fear Factory - Edgecrusher
CMX - Ei Yksikään CMX - Ei Yksikään
Noria Noria
Kataklysm - Push the venom Kataklysm - Push the venom
Jean Sibelius - 2. sinfonia (Karajan ja Berliinin filharmonikot) Jean Sibelius - 2. sinfonia (Karajan ja Berliinin filharmonikot)
Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen) Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen)
Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP
E-rotic - Max Don't Have Sex With Your Ex E-rotic - Max Don't Have Sex With Your Ex
Thurston Harris - Little Bitty Pretty One Thurston Harris - Little Bitty Pretty One
Kuningas svengi Kuningas svengi
Touhou Youyoumu ~ Perfect Cherry Blossom [OPL3] Touhou Youyoumu ~ Perfect Cherry Blossom [OPL3]
Tyttökullissa oli hyvä tunnari Tyttökullissa oli hyvä tunnari
CMX - Nimetön CMX - Nimetön
Maailman paras biisi Maailman paras biisi
Blutengel - Cry little Sister Blutengel - Cry little Sister
 691 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
14.02.2020 18:48:52
[ + 0 | ]

CMX - Kätketty kukka


14.02.2020 18:49:54 | 18:53:31
#307010 [+-] Piilota Suosittele

Tämä on viimeinen veripiiri
Täällä katsotaan totuutta
Uuden jumalan julkea poika
Odottaa isältään sanaa

Tämä on viimeinen rytmipaikka
Täällä syljetään käsiin
Maalatut vartalot tanssii kehää
Manaa mustaa petoa

Synkeä autius korpimailla
Odottaa turhaan kevättä
Sade piiskaa seinät kumoon
Kaikki kylmä tulee taivaasta

"minä en koskaan milloinkaan
Tule lausuntoja antamaan
Sillä niiden takaa
Petollisuus soi"


Niin se kukka on kätketty
Kunne sen siemen on haudattu
Maasta se tulee ja maahan menee
Maasta on ihmisen hulluus luotu
Ihmisen notkoihin nousee talot
Ihmisen vuorille varastot
Sotaa on käyty jo niin monta
Vuotta maan ja taivaan kanssa


Synkeä autius korpimailla
Odottaa turhaan kevättä
Sade piiskaa seinät kumoon
Kaikki kylmä tulee taivaasta

"minä en koskaan milloinkaan
Tule lausuntoja antamaan
Sillä niiden takaa
Petollisuus soi"
x2

14.02.2020 19:50:17
#307033 [+-] Piilota Suosittele

Täytyisi kyllä kuunnella enemmän CMX. Nykyisellään en juurikaan ole kuunnellut. Lähinnä itseen on iskenut kivinen kirja, punainen komentaja ja elementa.

[ 2 viestiä | ]