Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 196 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Marilyn Manson - 1996 (Live) Marilyn Manson - 1996 (Live)
Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV) Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV)
Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse
Foy Vance - Make it rain Foy Vance - Make it rain
Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses
Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload] Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload]
Glingon Style Glingon Style
INXS - Disappear INXS - Disappear
Rock me Amadeus Rock me Amadeus
THE HAUNTED - All Against All (OV) THE HAUNTED - All Against All (OV)
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Partiboi69 - Ketamine Dreams Partiboi69 - Ketamine Dreams
Igor Korneljuk: Gorod kotorogo net Igor Korneljuk: Gorod kotorogo net
Historia toistaa itseään Historia toistaa itseään
Monotonia murhattu Monotonia murhattu
Red Alert - Hell March Red Alert - Hell March
Astronomia synthwave remix Astronomia synthwave remix
Eternal Tears Of Sorrow - Saivon Lapsi Eternal Tears Of Sorrow - Saivon Lapsi
Temple Of The Dog - Hunger Strike Temple Of The Dog - Hunger Strike
Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern) Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern)
Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio) Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio)
Ugly Kid Joe - Cloudy Skies (OV) Ugly Kid Joe - Cloudy Skies (OV)
AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV) AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV)
Kun darralla on sointu Kun darralla on sointu
 516 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
17.11.2019 11:05:01
[ + 0 | ]

Maj Karma - Sodankylä


17.11.2019 11:09:19
#271754 [+-] Piilota Suosittele

Tää on Sodankylä kaukana, täynnä ihmeitä
Kesä saattaa olla lämmin, vaan ei näin ylhäällä
Sä jäit seisoon pakkaseen, mun oli mentävä

Se on surullista, niin kovin surullista

Me oltiin napapiirin rakastavaiset, vähän aikaa vaan
Ja nyt kun satu on ohi, ei tarvi matkustaa
Rakkaimpansa luokse aina jonnekkin pohjolaan

Se on surullista, tai ei oikeastaan...

Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me
Enää nähdä toisiamme
Mä sanoin hyvästi ystävä hei, e-ei
Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me
Enää nähdä toisiamme
Vaan onko väliä sillä, no ei, e-ei

Sodankylä, Sodankylä

Soi Sodankylän Seita-baareissa iskelmä
Ollaan onnellisii, kaikki on hienosti-hä

Sodankylä, Sodankylä

Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me
Enää nähdä toisiamme
Mä sanoin hyvästi ystävä hei, e-ei
Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me
Enää nähdä toisiamme
Vaan onko väliä sillä, no ei, e-ei

Sodankylä, Sodankylä
Sodankylä, Sodankylä

Hei, Sodankylä. Sodankylä
Sodankylä, Sodankylä

Tää on Sodankylä kaukana, täynnä ihmeitä

[ 1 viestiä | ]