Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 713 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

ROB ZOMBIE - The Triumph of King Freak (OV) ROB ZOMBIE - The Triumph of King Freak (OV)
Feral - Welcome to the Graveyard (Official video) Feral - Welcome to the Graveyard (Official video)
Foo Fighters - Something From Nothing Foo Fighters - Something From Nothing
Those Who Ride With Giants - Numinous [FA] Those Who Ride With Giants - Numinous [FA]
Johnny Rebel - Quit your bitchin` nigger Johnny Rebel - Quit your bitchin` nigger
onkos vielä villihevoossiiaa onkos vielä villihevoossiiaa
Men Without Hats - Safety Dance Men Without Hats - Safety Dance
In flames - Pinball map In flames - Pinball map
Parhaista parhain Parhaista parhain
Avatar - Hail The Apocalypse (OV) Avatar - Hail The Apocalypse (OV)
t♂rstai t♂rstai
Marilyn Manson - Running To The Edge Of The World Marilyn Manson - Running To The Edge Of The World
IN FLAMES - Burn (OV, lyrics) IN FLAMES - Burn (OV, lyrics)
Bones - TheCafeteria Bones - TheCafeteria
KONTRUST - Hey DJ! KONTRUST - Hey DJ!
Type O Negative - Kill All the White People Type O Negative - Kill All the White People
Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV] Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV]
Passiivista vastarintaa Passiivista vastarintaa
terveet kädet - tornion kevät (lyrics) terveet kädet - tornion kevät (lyrics)
Blastoyz - Mandala (OV) Blastoyz - Mandala (OV)
Rytmihäiriö - Osaako huora uida? Rytmihäiriö - Osaako huora uida?
Eminem XX Intro Eminem XX Intro
Studio Killers - Jenny Studio Killers - Jenny
Wolfenstein 3D Title Theme Wolfenstein 3D Title Theme
 713 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.08.2019 08:21:35
[ + 1 | ]

Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta


31.08.2019 08:22:40 | 08:28:31
#241840 [+-] Piilota Suosittele

Miltäs tunti lihapäitä paeta,
katuun kaatua ja jälleen saada turpaansa syyttä?
No, sen se opetti, kuinka moni tilasi
lusikalla hyvyyttä
ja arvaan, että rekkalastikuormalla tyhmyyttä
ja jälkiruuaksi tyhmyyttä.

Entä miltä tuntui peiliin katsoa,
nähdä mustelma ja verta joka paikassa, kunnes
pikkuhiljaa silmät alkoi umpeen muurautua?
No, sen mä kestin paremmin,
kun peilin omistajatyttö lohdutti hieman mua.
Aloin hiljalleen parantua,
ja lauloin:


Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän sinusta ja tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

Näinä päivinä en enää turpaan saa,
mutta aikuisuus on joskus paljon hankalampaa.
Nyt näkee voimakkaampia vaahtosuita,
jotka mukiloivat maailmaa
ja tahtovat määrätä kaikkia muita taas
ja lietsoa tappeluita taas...

Silti aion täällä pitkään roikkua:
hopeareunuksissa killun enkä irrota koskaan.
Vaikka uskoa varmasti koetellaan,
niin hyvyyttä on annosteltu meihin
aina enemmän kuin pahuutta milloinkaan.
Pahuus ei pysty voittamaan
koskaan.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

[ 1 viestiä | ]