Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 1 395 Medioita 1364

Kaikki musiikkimediat jne.

Upeita venäläisiä klassikoita t. repo Upeita venäläisiä klassikoita t. repo
Jazz Against the Machine - Roots Bloody Roots Jazz Against the Machine - Roots Bloody Roots
Foo Fighter - Everlong Foo Fighter - Everlong
Nuclear Power Trio - Grab 'Em by the Pyongyang (OV) Nuclear Power Trio - Grab 'Em by the Pyongyang (OV)
THUNDER FORCE IV『Lightning Strikes Again - Metal Squad』 THUNDER FORCE IV『Lightning Strikes Again - Metal Squad』
Stone Temple Pilots - Interstate Love Song (OV) Stone Temple Pilots - Interstate Love Song (OV)
Noria Noria
One Visionin tekoa One Visionin tekoa
Metsatöll - Iivakivi Metsatöll - Iivakivi
Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space
The Prodigy - Need Some1 (Official Video) The Prodigy - Need Some1 (Official Video)
Judas Priest - Hell Bent for Leather (Live Vengeance '82) Judas Priest - Hell Bent for Leather (Live Vengeance '82)
What does the black say? What does the black say?
Tyttökullissa oli hyvä tunnari Tyttökullissa oli hyvä tunnari
Dark Sarah - The Gods Speak Dark Sarah - The Gods Speak
Nykymallin mukainen poikabändi Nykymallin mukainen poikabändi
CELTIC FROST - A Dying God Coming Into Human Flesh CELTIC FROST - A Dying God Coming Into Human Flesh
Alice In Chains - Rooster (OV) Alice In Chains - Rooster (OV)
Omen - Death Rider Omen - Death Rider
OMD - Tesla Girls OMD - Tesla Girls
Slipknot - The Devil in I [OV] Slipknot - The Devil in I [OV]
Coroner - Last Entertainment (OV HD) Coroner - Last Entertainment (OV HD)
Nine Inch Nails - You Know What You Are Nine Inch Nails - You Know What You Are
runking pool runking pool
@-
 507 näyttökertaa, 35 viestiä, 29.44 MB, 1 tiedosto
02.07.2019 09:26:16
[ + 2 - | ]

Sleipnir - Wir waren Kameraden

[31533] [tiedosto.mp4] [29.44 MB] [352x288] [] []

02.07.2019 10:12:19
#220861 [+-] Piilota Suosittele

>>220859
Mitä vitun väliä jos perustaja on uusnatsi jos tekee hyvää musaa? Pitäskö Michael Jacksonin musa poistaa youtubesta, koska se oli pedofiili?

02.07.2019 10:16:58 | 10:21:26
#220864 [+-] Piilota Suosittele

>>220861
Aika moni taho on kieltäytynyt soittamasta Jacksonin musaa paljastusten jälkeen. Youtuben ollessa yksityisessä omistuksessa, on täysin omistajien vallassa mitä he päättävät tehdä. Se on heidän oikeutensa. Sama oikeus on radiokanavilla. Jos ei halua soittaa natsimusaa, niin kuinka vitun tyhmä pitää olla, että siitä alkaa inistä?

Se että ei halua levittää uusnatsien musiikkia voi olla esimerkiksi kannanotto uusnatsismille, että ei hyväksy paskaa aatetta.

02.07.2019 10:20:45
#220865 [+-] Piilota Suosittele

>>220864
Joka on ihan oikein. Ei noita neo-natseja jaksa kukaan.

Eli se on ihan oikein, että Jackson poistetaa youtubesta sun mielestä koska ei pedofiilejä kukaan jaksa? Noh kai sitte niin. Ite nään musan musana, en henkilönä sen musan takana. En sano, että hitlerin maalaukset oli hienoja, mutta jos joku niistä tykkää, niin ni ei oo yhtää sen rumempia, sentakia että joku henkilö josta et pidä maalas ne.

02.07.2019 10:23:05 | 10:24:09
#220867 [+-] Piilota Suosittele

>>220865
"Eli se on ihan oikein, että Jackson poistetaa youtubesta sun mielestä koska ei pedofiilejä kukaan jaksa?"
Tällä kertaa puhun vain uusnatseista, en pedofiileista. On turha yrittää levittää asiaa sen laajemmalle. Huonolla esimerkillä et pysty perustelemaan miksi uusnatsien musaa pitäisi jakaa.

Jos joku ei halua levittää Jacksonin musiikkia, niin se on hänen päätäntävallassaan.

02.07.2019 10:24:51
#220868 [+-] Piilota Suosittele

>>220867
Eli pedofiilien musaa pitää jakaa, mutta uusnatsien ei? Noh tää on sun mielipide. Mun mielestä kuten ehkä noista kirjotuksista saa selvää, niin molempien musaa pitäs voida kuunnella.

02.07.2019 12:32:40
#220887 [+-] Piilota Suosittele

>>220871
Ja iloitset kun tietynlaisten ihmisten musiikkia sensuroidaan. Ei siis edes musiikki tyyliä, vaan sillä on merkitystä minkävärinen ihminen sitä on tehnyt.

02.07.2019 12:41:51
#220891 [+-] Piilota Suosittele

>>220888
Niin sitä tässä oon koittanu sanoa, että suurin ero on, että mä pystyn näkemään musiikin musiikkina, en henkilönä sen takana. Sulla taas on sen verta suvaitsematon asenne maailmaa kohtaan, että sillä musiikilla ei ole niin väliä, vaan sillä henkilöllä siellä takana.

02.07.2019 13:00:05
#220899 [+-] Piilota Suosittele

>>220893
Ymmärrän, mutta en hyväksy. Koska sillä ei pitäisi olla mitään tekemistä sen musiikin kanssa. Kuuntele jos on hyvää. Älä kuuntele jos on paskaa. Tai jätä kuuntelematta hyvää musaa koska et tykkää ihmisestä joka tekis sen, mutta älä poista toisilta mahdollisuutta kuunnella sitä koska et pidä henkilöstä joka tuotti musiikkin.

02.07.2019 13:11:56 | 13:12:47
#220902 [+-] Piilota Suosittele

>>220899
Asia ei ole ihan noin yksinkertainen. Esimerkiksi festarijärjestäjän täytyy valita kattaus sellaiseksi, että maksavia asiakkaita tulee mahdollisimman paljon ja toiminta on kannattavaa. Tästä syystä neo-nassebändit ei välttämättä ole aina kovin suosittuja valintoja. Toiseksi bändin aatemaailma saattaa olla järjestävän tahon aatemaailman vastainen ja järjestäjä on kuitenkin se taho joka päättää minkälaiset festarit järjestetään.

Sama juttu on lehdistössä ja mediassa. Jokaisella on oma aatemaailmansa ja jokainen pyrkii noudattamaan tiettyä linjaa toiminnassaan.

Streamaavat toimijat eivät eroa mitenkään edellämainituista. Tomijalla on aatemaailma ja näkemys siitä minkälaista materiaalia hän haluaa järjestelmässään julkaista. Jos aatemaailma sallii nassemusan, niin siitä vain. Ei ole minulta pois, mutta olen tyytyväinen jos ei salli. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että uusnatsismi on paskaa jota vastaan pitää taistella kaikilla mahdollisilla rintamilla. Väkivaltaa vastustan ehdottomasti, joten metodit joissa materiaalia poistetaan julkaisujärjestelmästä ovat mielestäni ok.

02.07.2019 13:29:14 | 13:30:36
#220910 [+-] Piilota Suosittele

>>220902
Asia ei ole ihan noin yksinkertainen. Esimerkiksi festarijärjestäjän täytyy valita kattaus sellaiseksi, että maksavia asiakkaita tulee mahdollisimman paljon ja toiminta on kannattavaa.

Joo se yleensä menee genre mukaan.
Tästä syystä neo-nassebändit ei välttämättä ole aina kovin suosittuja valintoja

Nii todennäkösesti johonkin sjw-bieber konserttiin lämppäriks ei sovellu neonatsitaustainen metalli bändi.
Toiseksi bändin aatemaailma saattaa olla järjestävän tahon aatemaailman vastainen ja järjestäjä on kuitenkin se taho joka päättää minkälaiset festarit järjestetään.

Laskisin nyt festarit muutenkin vähän eri kategoriaan kun jewtube tai muut internetissä olevat mediapalvelut. Mutta joo, periaatteessa molemmilla on varaa valita asiakkaansa. Voihan festarien järjestäjä esim. sanoa, että tänne ei tuu sitte neekereitä.
Sama juttu on lehdistössä ja mediassa. Jokaisella on oma aatemaailmansa ja jokainen pyrkii noudattamaan tiettyä linjaa toiminnassaan.

Niinnoh... Lehdistön, ainakin valtakunnallisen median pitäisi olla puolueeton. Yksityiset firmat sitte tekevät mitä lystäävät.
Streamaavat toimijat eivät eroa mitenkään edellämainituista. Tomijalla on aatemaailma ja näkemys siitä minkälaista materiaalia hän haluaa järjestelmässään julkaista.

Niin jos henkilö on yksityinen. (ja eikös jewtube tossa just bannanny streamaavia toimittajia koska väärä aatemaailma?)
Jos aatemaailma sallii nassemusan, niin siitä vain.

Musiikki on musiikkia. Sinä tähän tuot mukaan nyt politiikan.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että uusnatsismi on paskaa jota vastaan pitää taistella kaikilla mahdollisilla rintamilla.

Joo munki mielestä monia asioita vastaan olisi hyvä taistella, mutta mua ei kiinnosta ketä musiikin on tehnyt, on se sitte nasse-setä, uusnatsi tai isis teloitusleirin johtaja, niin jos diggaan musasta niin kuuntelen sitä. Miikkaelin musiikista en koskaan juuri välittänyt, kuuntelin sitä jos tuli esim. radiosta ja kuuntelen edelleen jos sattuu tulemaan (esim. mun spotify listalla [en oo tehny ite] on michael jacksonia biisi tai pari) enkä vihapäissäni ala vaihtaa kanavaa ja vaadi radiokanavan henkilökunnan munia valtiolle.
Väkivaltaa vastustan ehdottomasti, joten metodit joissa materiaalia poistetaan julkaisujärjestelmästä ovat mielestäni ok.

En tiedä miten musiikki voi olla väkivaltaista. Ellei sitten joku anarkomarko lähe hakkaa jengii sentakia ku kuuntelevat rauhassa nassemusiikkia julkisesti. Toisaalta siinäkin väkivaltainen tekijä on anarkomarko, ei musiikki itsessään.

02.07.2019 13:39:11
#220912 [+-] Piilota Suosittele

>>220910
"En tiedä miten musiikki voi olla väkivaltaista."

En puhu musiikin tai tekijöidensä väkivallasta, vaan siitä jolla heidän aatemaailmaansa vastustetaan. Vaikka natsit vituttaisivat kuinka joitakin ihmisiä, niin silti kenelläkään ei ole oikeutta lyödä yhtään ketään. Ihmisten hakkaaminen ei ole statementti vaan heikkoutta. Tästä syystä se statementti annetaan toisella tavalla, esim palvelusta ulos sulkemalla.

02.07.2019 13:41:50
#220915 [+-] Piilota Suosittele

>>220912
En puhu musiikin tai tekijöidensä väkivallasta, vaan siitä jolla heidän aatemaailmaansa vastustetaan.

Kuten sanottu, minä näen musiikin musiikkina, sinä näet musiikin sen tekijänä. Tämä on niin suuri ero joten emme pääse koskaan yhteisymmärykseen.
Vaikka natsit vituttaisivat kuinka joitakin ihmisiä, niin silti kenelläkään ei ole oikeutta lyödä yhtään ketään.

No tästä ollaan samaa mieltä.
Ihmisten hakkaaminen ei ole statementti vaan heikkoutta.

Noh en nyt ihan tähän samaistu, mutta menkööt.
Tästä syystä se statementti annetaan toisella tavalla, esim palvelusta ulos sulkemalla.

Juuh. Kaikki neekerit siis ulos jewtubesta. Saatanan ali-ihmiset. ":D"

02.07.2019 17:32:53
#220997 [+-] Piilota Suosittele

>>220989
Tässä kannattaa huomioida se, että poisti tai ei olet hyvin tyytyväinen kuitenkin ainakin ajatuksen tasolla asiasta.
Joka on ihan oikein. Ei noita neo-natseja jaksa kukaan.

02.07.2019 21:54:53
#221102 [+-] Piilota Suosittele

221037

Eli kyseessä on siis sun omat kanavat. Ootko tullut ajatelleeksi, että se laittamasi kuvallinen materiaali saattaa myös vaikuttaa? Nopealla haulla kun Sleipniriä löytyy tuubasta useamman biisin verran.

02.07.2019 21:57:53
#221107 [+-] Piilota Suosittele

>>220997
Tässä kannattaa huomioida se, että poisti tai ei olet hyvin tyytyväinen kuitenkin ainakin ajatuksen tasolla asiasta.


Erittäin tyytyväinen. Tosin tilanne ei taida olla ihan se jollaisena sitä tässä on nyt mainostettu. Kuten jo Slayjerille vastasin, niin kyseistä bändiä löytyy Youtubesta useamman biisin verran.

03.07.2019 11:47:46
#221277 [+-] Piilota Suosittele

>>221274
Sarkasmi on tunnetusti vaikea huumorinlaji. Erityisesti teikäläiselle sen ymmärtäminen tuottaa suunnattomia vaikeuksia.

Sanon nyt ihan suoraan, että en tiedä mitään naurettavampaa kuin suuttua/raivota nettikirjoittelusta. Tuntuu ihan järjettömältä ajatukselta, että olisin täällä naama punaisena vihanen samalla kun kirjoitan vastakommenttia. Miten tyhjää pitää elämän olla jos jonkun kommenteista nostaa pulssia?

Se, että pidän uusnatseja vastenmielisenä ei sisällä minkäänlaista vihaa heitä kohtaan. Mulla ei ole syytä vihata yhtään ketään. Ei uusnatseja, sinua, Slayjeria tai ketään muutakaan henkilöä tai ryhmää. Ainoa vaihtoehto onkin, että sellaista kuvitteleva projisoi jollain tavalla omia vihantuntemuksiaan.

03.07.2019 11:50:24
#221280 [+-] Piilota Suosittele

>>221277
Sarkasmi on tunnetusti vaikea huumorinlaji. Erityisesti teikäläiselle sen ymmärtäminen tuottaa suunnattomia vaikeuksia.

Lol. Ja sä aattelit, että mä uskoin ku sä sanoit, että oot vihasta sekasin? Joskus pidin sua vielä ihan fiksuna :D
Sanon nyt ihan suoraan, että en tiedä mitään naurettavampaa kuin suuttua/raivota nettikirjoittelusta.

Katoha ollaa taas kerranki samaa mieltä.
Se, että pidän uusnatseja vastenmielisenä ei sisällä minkäänlaista vihaa heitä kohtaan. Mulla ei ole syytä vihata yhtään ketään. Ei uusnatseja, sinua, Slayjeria tai ketään muutakaan henkilöä tai ryhmää. Ainoa vaihtoehto onkin, että sellaista kuvitteleva projisoi jollain tavalla omia vihantuntemuksiaan.

Niin paitsi, että ite aloit vitsailee asialla ja sitte suutuit ku en sanonu robootinomasesti *piip* asia kunnossa, sarkasmi havaittu, vastakommenttia ei tule *piip*. Voi vitun vatipää :D

[ 35 viestiä | ]