Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 855 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

TONES AND I - DANCE MONKEY (OV) TONES AND I - DANCE MONKEY (OV)
Kymppitonni 8-bit tunnari Kymppitonni 8-bit tunnari
Pärssisen muistolle Pärssisen muistolle
The Heavy- This ain't No Place For No Hero The Heavy- This ain't No Place For No Hero
Pikakassa - Beesataan ja Jortsataan Pikakassa - Beesataan ja Jortsataan
Wolftooth - Wolftooth (2018) (FA) Wolftooth - Wolftooth (2018) (FA)
Carlos Santana - Maria Maria ft. The Product G&B Carlos Santana - Maria Maria ft. The Product G&B
Wagakki Band - Ikusa Wagakki Band - Ikusa
hyvvää jouluu hyvvää jouluu
terveet kädet - tornion kevät (lyrics) terveet kädet - tornion kevät (lyrics)
The Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit) (OV) The Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit) (OV)
The Cranberries - Dreams The Cranberries - Dreams
Imperial Circus Dead Decadence - 謳 Imperial Circus Dead Decadence - 謳
Ugly Kid Joe - Suckerpath Ugly Kid Joe - Suckerpath
Dimash taas Dimash taas
Blue Da Ba Dee - metal cover Blue Da Ba Dee - metal cover
Moottoripyörä Moottoripyörä
zYnthethic - Abandon all v3 zYnthethic - Abandon all v3
Ministry - Just One Fix Ministry - Just One Fix
The Irishman - Soundtrack The Irishman - Soundtrack
Hapsin synttärit Hapsin synttärit
Rob Zombie - Dead City Radio And The New Gods Of Supertown (OV) Rob Zombie - Dead City Radio And The New Gods Of Supertown (OV)
Spell of Dark - The Vastness (FA) Spell of Dark - The Vastness (FA)
Rock gray - Clone mutation Rock gray - Clone mutation
 1 523 näyttökertaa, 1 viesti, 35.63 MB, 1 tiedosto
23.04.2019 03:08:55
[ + 1 | ]

Mut mitäs sanot tästä?

[28424] [mutmitassanottasta.mp4] [35.63 MB] [640x480] [] []

mut

 · 

mitäs

 · 

sanot

 · 

tästä

(15)  · 

aleksandr

 · 

pistoletov

 · 

mortal

 · 

kombat

23.04.2019 08:39:37
#192780 [+-] Piilota Suosittele

Ei mennyt suosikkimusiikkivideoihin. Kuvasto oli vähän häiritsevän ristiriitaista. Venäjänkielisistä sanoituksista on huono mennä sanomaan mitään, mutta itselleni mash-up meni kaiken kaikkiaan hieman hutiksi. Ehkä en kuulu kohdeyleisöön?

3/5 ruki vverh.

[ 1 viestiä | ]