Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 302 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

MM - 8 MM - 8
Dead Can Dance - Opium Dead Can Dance - Opium
YUP - Yövieraat - Roswellin kattilaan (HD) YUP - Yövieraat - Roswellin kattilaan (HD)
Ameno - Era (Cover by Minniva feat. Christos Nikolaou) Ameno - Era (Cover by Minniva feat. Christos Nikolaou)
Deftones - Change (In The House Of Flies) Deftones - Change (In The House Of Flies)
Slayer - Repentless Slayer - Repentless
Jösse Järvenpää: Yksinäinen Juoppo Jösse Järvenpää: Yksinäinen Juoppo
The Sixth Chamber - Mythos (2018, FA) The Sixth Chamber - Mythos (2018, FA)
Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover
Nigga Money Haiiii Nigga Money Haiiii
Haamu - Rotat Haamu - Rotat
Cattle Decapitation - Vulturous Cattle Decapitation - Vulturous
Stam1na - Kuudet raamit Stam1na - Kuudet raamit
Aarne Tenkanen - Kierosilmä kirsi Aarne Tenkanen - Kierosilmä kirsi
Ahvawe - Black Speed Rock 'n' Rollers Ahvawe - Black Speed Rock 'n' Rollers
Menschenmühle Menschenmühle
Maj Karma - Sodankylä Maj Karma - Sodankylä
Wasp - Wild child Wasp - Wild child
GYZE - DESIRE GYZE - DESIRE
Demon Hunter - I am death Demon Hunter - I am death
Stone Temple Pilots - Interstate Love Song (OV) Stone Temple Pilots - Interstate Love Song (OV)
Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin
Ilosta mussiikkia väärässä duurissa Ilosta mussiikkia väärässä duurissa
Mind.in.a.Box - Sun and Storm Mind.in.a.Box - Sun and Storm
 793 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
15.12.2020 22:35:39
[ + 0 | ]

Snatcher - One Night in Neo Kobe City


sega cd

 · 

mega drive

(6)  · 

genesis

(10)  · 

konami

(5)
18.12.2020 02:33:00 | 02:34:16
#421126 [+-] Piilota Suosittele

>>420536
Olen vielä sen verran amatööri poseri, että aloitin tällaisella "helpolla" :D
Omasta mielestä paras on Beyond Sorrows, mutta en osannut päättää postaanko sen alkuperäisen PC-88- vai CD-version, joten laitoin sitten tämän.
Com Truise - Norkuyyuyuy

Yleisesti ottaen tykkään enemmän alkuperäisistä kappaleista, mutta tämä oli kyllä aika päräyttävä. Ilmankos Youtubekin sitä on halunnut pitkin viikkoa suositellakin.

[ 4 viestiä | ]